مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با حضور نماینده جهاد اسلامی ، مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا از نگاه عراقچی ، نمایندگان همچنان بر استیضاح وزیر علوم پافشاری می‌کنند/فعالیت فتنه‌گران در چارچوب وزارت علوم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

خالد القدومی: مصر باید میانجی گر باشد نه مبدع تفاهم نامه جدید/ ابوشریف: سناریوی دروغ‌پردازی رژیم‌صهیونیستی در اعلام آمار کشته شدگان در سرزمین‌های اشغالی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/18/2496269_685.jpg

 نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: در برخی موارد صهیونیست‌ها به آمار ما اشاره می‌کنند اما معمولا در چنین جنگ‌هایی سانسور خبری دارند و از مزدورانی که اجیر کرده‌اند استفاده می‌کنند و آمار کشته شدن آن‌ها را اعلام نمی‌کنند شاید برخی از این مزدوران یهودی افراطی باشند اما بدون خانواده و زن و فرزند هستند، اینگونه افراد را معمولا صهیونیست‌ها آمار کشته شدن آن‌ها را اعلام نمی‌کنند.

قدرت نظامی ایران در دریا برای پاسخ سخت به تهدید دشمنان آماده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: پیشرفت های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون به جایگاهی رسیده است که پاسخ آن برای تهدیدکنندگان کشورمان،واکنشی سخت خواهد بود.

تجمع بزرگ قضات و کارکنان بسیجی دادگستری‌ها برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه
 تجمع بزرگ قضات و کارکنان بسیجی دادگستری‌ها، سازمان‌ها و ادارات تابع قوه قضاییه در اعلام انزجار از رژیم غاصب و صفاک صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه صبح فردا با حضور معاون اول دستگاه قضا برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات + عکس

 مراسم گرامیداشت شهدای دیپلمات با حضور وزیر امور خارجه کشورمان، مدیران ارشد وزارت امور خارجه و جمعی از رؤسای نمایندگی جمهوری اسلامی صبح امروز شنبه در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی برگزار شد.

نمایندگان همچنان بر استیضاح وزیر علوم پافشاری می‌کنند/فعالیت فتنه‌گران در چارچوب وزارت علوم
عضو کمسیون آموزش مجلس با بیان اینکه طراحان استیضاح همچنان بر موضع خود برابر وزیر علوم پافشاری می‌کنند، گفت: طی جلساتی که با فرجی‌دانا داشتیم نتایج مطلوبی به دست نیامده و اقدامات موثری از سوی وزیر علوم گزارش نشده است.

مذاکره غیرهسته‌ای با آمریکا از نگاه عراقچی

 معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه تاکید می‌کند که حجم بی‌اعتمادی‌های ایران به سیاست‌های آمریکا به اندازه‌ای است که همکاری‌های وسیع‌تر میان دو کشور در پرونده‌هایی جز پرونده هسته‌ای بعید به نظر می‌رسد.

شهدا والاتـرین نمونه مقاومت هستند/ جنایتکاران صهیونیست پس از یک ماه کودک کشی درخواست آتش بس می‌کنند
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: امروز در غزه نیز به خوبی می‌بینیم که جنایتکاران صهیونیست پس از یک ماه کودک کشی، در برابر مقاومت مردم غزه، درخواست آتش بس می‌کنند و در واقع آنچه دشمنـان انـقلاب و اسلام را از پای در می‌آورد، حس مقاومت و پـایداری است که شهدا بهترین و والاتـرین نمونه این مقاومت هستند.

جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با حضور نماینده جهاد اسلامی

 جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی عصر امروز با حضور و سخنرانی ناصر ابوشریف برگزار می‌شود.

بازاریان تبریز هزینه ۲۰۰ قبضه سلاح را برای تسلیح فلسطینیان کرانه باختری اهدا کردند

 بازاریان تبریز طی تفاهم نامه‌ای که نماینده اصناف استان آذربایجان شرقی با سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امضاء کرد، هزینه تامین ۲۰۰ قبضه سلاح را به فلسطینیان کرانه باختری اهدا کردند.

با استیضاح وزیر علوم ریل نظام آموزشی کشور را به مسیر صحیح باز گردانید

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به عنوان یکی از بزرگترین تشکل‌های دانشجویی کشور خود را ملزم به مطالبه از نمایندگان ملت و پیگیری برگزاری هرچه سریعتر جلسه استیضاح وزیر علوم میداند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار