برنامه "پایش" با حضور "محمد باقر نوبخت" سخنگوی دولت، عملکرد و برنامه های آتی دولت را برای خروج از رکود اقتصادی بررسی می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی‌شبکه یک، در ادامه بررسی عوامل رکود اقتصادی و برنامه های دولت در این زمینه،  برنامه پایش سه شنبه شب  میزبان دکتر محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور است.

دکتر نوبخت با حضور در این برنامه که امشب حدود ساعت 23:30 از شبکه یک پخش می‌شود عملکرد و برنامه های آتی دولت را در زمینه خروج غیرتورمی‌از رکود اقتصادی را تشریح می‌کند. 

علاقه مندان  از هم اکنون می‌توانند نظرات خود را درباره برنامه موضوع سه شنبه شب برنامه  پايش، به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.

گفتنی است در  برنامه دوشنبه شب "پایش" نیز  دکتر علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی مهمان ویژه برنامه پایش بود و درباره عملکرد دولت در زمینه اقتصاد و ایجاد رونق اقتصادی با مردم گفتگو کرد.

وزیر اقتصاد در بخشی از اظهاراتش با تأکید بر اینکه دولت از همان ابتدای فعالیت خود تصمیم به مقابله با رکود تورمی‌گرفت، گفت: همه به خوبی می‌دانند که مقابله با رکود تورمی‌به مراتب پیچیده تر از مقابله با تورم ویا رکود است، زیرا معمولا اقداماتی که برای مقابله با تورم اتخاذ می‌شوند، آثار منفی بر روی رکود و تورم می‌گذارند.
 
پایش به تهیه کنندگی محسن تربیت دوست و اجرای مرتضی حیدری و کیا داود اسفندیاری کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که با محوریت بررسی مهمترین مسایل اقتصادی کشور معمولا یکشنبه شبها از این شبکه پخش می‌شود.

خاطرنشان می‌شود با توجه به حساسیت و استقبال مردم از موضوع برنامه های دولت برای خروج از رکود اقتصادی ، برنامه پایش علاوه بر یکشنبه شب، دوشنبه شب پخش شد و امشب (سه شنبه )نیز با حضور دکتر نوبخت پخش می‌شود.



انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار