سرپرست پارک ملی لار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بیش از 10هکتار از اراضی پارک ملی لار طعمه حریق شد/ درخواست نیروی کمکی از شهرهای هم جوار

میرزا کریمی از وقوع یک فقره آتش سوزی در ضلع جنوب غربی قله دماوند خبر داد و گفت: ساعت 11:30دقیقه امروز پاسگاه دلی‌چای روبه روی پارک ملی لار گزارش یک فقره آتش سوزی را اعلام کرد.

نقی میرزا کریمی سرپرست پارک ملی لار در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 11:30دقیقه امروز پاسگاه دلی‌چای روبه روی پارک ملی لار گزارش یک فقره آتش سوزی را اعلام کرد. که بلافاصله نیروهای یگان حفاظت برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

وی گسترده حریق را بیش از 10هکتار عنوان کرد و افزود: با توجه به گستردگی آتش و کمبود امکانات موضوع سریعا به بخشداری لاریجان اعلام شد. همچنین از شهرهای رودهن، آبسرد، دماوند درخواست کمک شده و نیروها در حال اعزام هستند.
 
میرزا کریمی  ادامه داد: خودروهای آتش نشانی در مسیر هستند ضمن این که یک فروند بالگرد نیز به محل اعزام شده امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان آتش را مهار  کنیم.

سرپرست پارک ملی لار در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای محیط بان در ساعت اولیه نیز به محل اعزام شده‌اند و تا کنون توانسته‌ایم بخشی از آتش را مهار کنیم. این در حالی است که علت حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدا لعنتش کنه بگو انشا الله
۰۴:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
حتما عمدا سوزانده شده بعدا صاف بشه مراکز تجاری ساخته بشه
آخرین اخبار