"هایدن کریستنسن" بازیگری را از فضا آغاز کرد.

به گزارش حوزه سینمای جهانی باشگاه خبرنگاران؛ "هایدن کریستنسن" (به انگلیسی: Hayden Christensen) (زاده ۱۹ آوریل ۱۹۸۱ در ونکوور) یک بازیگر سینما و تلویزیون کانادایی است. او بازیگری را از سن سیزده سالگی با بازی در چندین برنامه تلویزیونی شروع کرده و در اواسط دهه ۱۹۹۰ به بازی در برنامه‌های تلویزیونی آمریکا روی آورد. او بیشتر برای بازی در نقش آناکین اسکای‌واکر در دو قسمت مجموعه جنگ ستارگان، ساخته جورج لوکاس شناخته شده است. او در فیلم‌هایی همچون جنگ ستارگان اپیزود دوم: حمله کلون‌ها، جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت، جهنده و سارقان و شب پوکر ایفای نقش کرده است.
 
هایدن کریستنسن در ونکوور کانادا دیده به جهان گشود. اولین نقش آفرینی وی در 13 سالگی و در مجموعه تلویزیونی  Higher Ground( 2000 ) بود. او در این سریال در نقش پسری زجر کشیده ایفای نقش می کرد که بر اثر فشار نامادری اش رو به مواد مخدر می آورد. هایدن توانست با این مجموعه استعداد بازیگری اش را به خوبی نشان دهد. اما او هرگز فکر نمی کرد که بعد از حضور کوتاه مدتش در تلویزیون ، برای بازی در نقش آناکین اسکایوالکر در فیلم فوق العاده معروف جنگ ستارگان : اپیزود دوم - حمله کلون ها و جنگ ستارگان : اپیزود سوم - انتقام سیت ، مورد تایید جورج لوکاس قرار بگیرد. جورج لوکاس پی برده که هایدن می تواند رابطه و شیمی خوبی با دیگر بازیگر فیلم یعنی ناتالی پورتمن ایفا کند و به همین دلیل او را به پروژه آورد و نتیجه هم رضایت بخش بود.

فیلمها:  

 
Free Fall
 
The Virgin Suicides
 
Life as a House
 
Star Wars: Episode III Revenge of the Sith
 
4Star Wars: Episode IIAttack of the Clones
 
Shattered Glass
 
Factory Girl
 
Awake
 
Jumper
 
New York, I Love You
 
Takers
 
Vanishing on 7th Street


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۴
خیلی خیلی اناکین که همان هاید است خوب بازی می کند او شخصیت بسار دوست داشتنی است ولی اصلا فکر نمی کردم کانادای باشه کانادای ها,معروف به سلح و دوستی هستن رفتارش بیشتر به یک امریکای می خورد
آخرین اخبار