"امیرحسین شریفی" پس از 8 سال دوری از سینما فیلم سینمایی "آوازهای سرزمین من" را هفته آینده در لبنان کلید می‌زند.

امیرحسین شریفی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "آوازهای سرزمین من" به کارگرانی "عباس رافعی" طی هفته آینده در کشور لبنان کلید می‌خورد که تمام بازیگران کار از کشور سوریه و لبنان انتخاب شده‌اند که تلاش شده تا از بازیگران صاحب آنها استفاده شود.  
 
وی گفت: فیلم داستان جوان مسلمانی به نام "ناصر" است که دل در گرو دختر مسیحی به نام "سارا" می‌بندد اما آوار مشکلات سِیر این پیوند را دشوار ساخته است به گونه‌ای که گروهی می‌کوشند سرزمین مادری را ویران و این عشق را تباه کنند.  
 
تهیه کننده فیلم سینمای "اشک سرما" افزود: این فیلم در مرز میان اثری ملودرام و اجتماعی در نوسان است و همواره درام‌های عاشقانه زمانی که در بستر التهابات سیاسی و اجتماعی بازگو می‌شوند نمودی ژرف‌تر و ابعادی چند لایه‌تر خواهند یافت که در خور مصداقش چون دکتر ژیواگو است. 

شریفی ادامه داد: تاکنون دوبار به کشور لبنان برای انعقاد قرارداد و انتخاب لوکیشن‌ها رفته‌ایم و گروه نیز که تماما ایرانی هستند تا پایان هفته به لبنان می‌آیند.  
 
وی در پاسخ به اینکه چرا بازیگران پروژه تماما غیر ایرانی هستند گفت: زیرا قصه گل به کشور لبنان برمی‌گردد و قرار بر این شده تا فیلم تماما به زبان عربی ساخته شود.  
 
شریفی ادامه داد: "امین بهروزی" فیلمنامه این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از "حسین قاسمی جامی" به نگارش درآورده است. 

تهیه کننده سریال تلویزیونی "مرد نقره‌ای" بیان کرد: فیلم به سفارش مرکز بین‌الملل صداوسیما تولید می‌شود که بهروز معاونیان صدابردار، مراد قلی‌پور، طراح گریم، پرهام وفاهی، تدوین، جانشین تولید، مهدی شریفی، امور دفتری: حیدر شکاری ایران به عنوان سایر عوامل تولید فیلم عازم لبنان می‌شوند.  
 
شریفی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده شود. 

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.