فیلم سینمایی "316" به کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان حقانی جمعه 17 مرداد در سینما پردیس قلهک نمایش داده می‌شود.

پیمان حقانی، کارگردانی و تهیه کننده فیلم سینمایی "316" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "316"‌ داستان زنی را روایت می‌کند که مهمترین روزهای زندگی و خاطراتش را از طریق پاها و کفش‌های افراد روایت می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: در این فیلم راوی و هیچ یک از شخصیت‌های داستان دیده نمی‌شود و این پاها هستند که روایتگر قصه و تاریخ‌اند.
 
حقانی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی "316" با اینکه فرمی تجربی و نو دارد، ولی یک فیلم داستانی و سینمایی است، اظهار داشت: فیلم نامه‌ این اثر به قلم حمیدرضا کشانی و خودم نوشته شده است و هایده صفی یاری، تدوین این پروژه تلویزیونی را بر عهده دارد.
 
وی در مورد دیگر عوامل سازنده این پروژه عنوان کرد: داوود ملک حسینی، مدیر فیلم برداری، ایرج شهر زادی، وحید رنجفی صدا گذاری و میکس، سارا وزیر زاده راوی، مهیار افشار موسیقی، عبدالرضا اخوان و بهرنگ سنجابی مدیران تولید، علی اعلایی نژاد، پویا صادق بیگی و بشیر اصلانیان دستیاران کارگردان، بهناز اسکندر نژاد مجری طرح، پیام حقانی دستیار تهیه کننده و سید سجاد سلیمانی عکاس این پروژه هستند.
 
گفتنی است، فیلم سینمایی "316" جمعه 17 مرداد ساعت 18 در سالن سینما تک قلهک واقع در خ شریعتی، خ یخچال، جنب پارک موزه آب (پردیس قلهک) به نمایش در خواهد آمد.
 

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: نمایش ، فیلم ، سینما ، پردیس ، قلهک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار