تنها 20 درصد از اعتبارات جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از منابع دولتی تامین می شود.

تامین تنها 20 درصد از اعتبارات جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از منابع دولتی

تنها 20 درصد از اعتبارات جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از منابع دولتی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در نشست خبری گرامیداشت 16 مرداد ماه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران گفت : تنها 20 درصد از اعتبارات جهاد دانشگاهی از منابع دولتی تامین می شود واین امر سبب شده که جهاد دانشگاهی ارگانی متکی به خود باشد .

دکتر قادری با بیان اینکه در جهاد دانشگاهی آموزش ها به صورت کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شو دافزود: در حال حاضر در بخش بلند مدت بیش از هزار و 200دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند مشغول به تحصیل هستند و در بخش کوتاه مدت نیز کلاس های مختلف کامپیوتر , زبان ,آموزش کارکنان دولت فعال است.

وی محوریت کاری جهاد دانشگاهی را در حوزه های آموزش ، پژوهش و فرهنگ عنوان کرد و یادآور شد: هم اکنون در حیطه فرهنگی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا ، سازمان دانشجویان و مرکز افکار سنجی فعال هستند .

سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از تاسیس مرکز گیاهان دارویی در استان از سوی جهاد دانشگاهی خبر داد و تصریح کرد : اقدامات و کارهای اولیه صورت گرفته و در حال حاضر تحقیقات در خصوص شرایط زیست محیطی ونوع گیاهانی سازگار با شرایط خاص استان از لحاظ خشکی و شوری خاک در حال پیگیری است.

جهاد دانشگاهی نهادی  انقلابی ، که در سال1359 در راستای مطالبات مردمی بنا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.