معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش،گفت: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری مسابقات قرآن،عترت و نماز، انس بیشتر و ارتباط مستمر دانش آموزان با معارف قرآن،عترت و نماز است.

محمد جواد پیشوایی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، گفت: برای مسابقات قرآن،عترت ونماز، یک هدفگذاری ویژه تعریف شده است و آن هم انس و ارتباط مستمر با معارف قرآن،عترت و نماز در طول سال و در ادامه زندگی دانش آموزان است.

وی افزود: انتظار ما این است که هم مسئولین مدرسه و هم دیگر مسئولین مربوطه از سطح مدرسه تا کشور و همچنین دانش آموزانی که در این مراحل چهارگانه شرکت می کنند ، مطابق آن اهداف تعریف شده حرکت کنند و آموزه هایی که از طریق این مسابقات بدست می آورند را در زندگیشان به صورت عملی پیاده کنند.

معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نحوه برگزاری مسابقات، اظهار داشت: محتوای مسابقات حوزه های مختلف قرآن،عترت و نماز که سالهاست تدوین شده ، هرساله با ارتقا از نظر محتوا،حجم و کیفیت ، به سمت بهتر شدن پیش می رود.

پیشوایی، ضمن تاکید بر لزوم ارتباط مستمر وزارت آموزش و پرورش با نخبگان قرآن،عترت و نماز گفت: برای ارتباط با دانش آموزان برای سال آینده برنامه ریزی های خوبی انجام شده است تا از طریق یک سامانه یکپارچه، بتوانیم با دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات از مرحله آموزشگاه تا مرحله کشوری ،ارتباط مستقیم و مستمر داشته باشیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: مسابقات ، انس ، دینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.