کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سه ماه محرومیت می‌تواند برای پیام صادقیان خوب باشد چراکه این بازیکن تازه اول راه است.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از محرومیت پیام صادقیان افزود: رفتار نادرست پیام صادقیان می‌تواند از بازی‌های سال قبل خود سرچشمه بگیرد چرا که در سال گذشته کمیته انضباطی نسبت به بعضی از رفتارهای این بازیکن عکس‌العمل نشان نداد و باعث شد این زخم در این لیگ سرباز کند.

وی در ادامه بیان کرد: صادقیان از نظر فنی بازیکن خوبی است ولی از نظر اخلاقی از شرایط خوبی برخوردار نیست و این سه ماه محرومیت می‌تواند برای او خوب باشد چراکه این بازیکن اول راه است و نباید از خود دید بدی در فوتبال به جای بگذارد و باید جلوی این بازیکن از همین جا گرفته شود تا دیگر این اتفاقات در فوتبال ما رخ ندهد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از شکایت نکردن داور بر علیه صادقیان بیان کرد: به نظر می‌رسد که این داور به دلیل اینکه تنشی در فوتبال ایجاد نشود از شکایت خود صرف نظرکرده است چراکه همه مردم این حرکت نادرست صادقیان را از رسانه‌ها تماشا کردند و دیگر نیازی نیست که داور بخواهد از طریق شکایت این مطلب را به مردم برساند.

بیانی همچنین درباره ارزیابی‌اش از عملکرد کل تیم‌ها در هفته دو لیگ اظهار کرد: معتقدم که تیم‌های استقلال و سپاهان نسبت به تیم‌های دیگر در این لیگ موفق‌تر هستند و همچنین تیم فولاد با توجه به بازیکنانی که از دست داده است توانسته نتایج بسیار خوبی را برای خود در این لیگ رقم بزند.

وی در پایان درباره ارزیابی‌اش از تیم‌های پدیده و مسجد سلیمان در لیگ امسال افزود: این تیم‌ها سعی می‌کنند که بهترین امتیازها را در لیگ بگیرند چراکه بتوانند در سال‌های بعد نیز باقی بمانند ولی در کل ماندن این تیم‌ها در لیگ نمی‌تواند مشکلی داشته باشد و این دوتیم حتی با گرفتن نتایج خوب می‌توانند برای سال بعد نیز در بین تیم‌های دیگر دیده شوند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: صادقیان ، بیانی ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار