جشنواره زیر چتر لبخند فرصتی دوباره برای خلق کاراکترها و نزدیک شدن من به مردم است.

اردشیر منظم بازیگر و دوبلور سیما درباره حضورش به عنوان مجری درجشنواره زیر چتر لبخند در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم انتخاب من براساس سابقه‌ام در کار طنز در شبکه‌های رادیویی بوده است و همکاری با رادیو را وظیفه خود می‌دانم.

وی درباره رسانه رادیو و تلویزیون افزود: من رادیویی هستم و این رسانه را بیشتر از تلویزیون قبول دارم و معتقدم رادیو مخاطب بیشتری را در بر می‌گیرد.

منظم تصریح کرد: بیشتر مخاطبان در روز و در اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه به رادیو گوش می‌کنند و پیگیر اخبار روز می‌شوند و کمتر فرصت دیدن برنامه‌های تلویزیون را پیدا خواهند کرد.

صداپیشه زومبه در سفرهای میتی‌کومان ادامه داد: اگر برای رسانه رادیو فرستنده‌های پیشرفته تری را در نظر بگیرند خواهیم دید که طرفداران آن اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: چندی پیش فیلم سینمایی محمد رسول‌الله از رادیو پخش شد وبا توجه به دوبله‌ای که داشت بسیار توانست از طریق رادیو با مخاطبان و شنوندگان ارتباط برقرار کند.

منظم اظهار داشت: مخاطبان در رادیو از همه جذابیت‌های تصویر دور هستند و با توجه به داستان و صدای گویندگان دوبلاژ با کارکترها همذات پنداری می‌کنند و خود تصمیم گرفته که چگونه تصاویر سازی کنند.

وی با اشاره به اهمیت نگاه مردم گفت: سعی می‌کنم به مردم احترام بگذارم و از زاویه نگاه آنان مسیر درست را پیدا کنم و تا بتوانم خاطره خوشی را در ذهن آنان بر جای بگذارم.

منظم ادامه داد: بیش از 3 دهه از فعالیت کاری من در رادیو و تلویزیون می‌گذرد و هنوز مردمی که در خیابان‌ها ازکنار من می‌گذرد با ابراز محبت از خاطره خوش فوتبالیست‌ها می‌گویند  واین امر به نظرم خیلی ارزشمند است.

این مدیر دوبلاژ سیما خاطر نشان کرد: جشنواره زیر چتر لبخند بهانه‌ای برای دیدار من با مخاطبان است و امیدوارم که بتوانم کاراکترهای متفاوت تری را خلق کنم.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.