رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با پیگیری مسئولان، احتمال کاهش دو ماهه محرومیت صادقیان وجود دارد.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هر گاه حال حکم محرومیت صادقیان به باشگاه ابلاغ شود خواجه‌وند و سخنگوی باشگاه پیگیر اعتراض به این حکم می‌شود.

سیاسی درباره جلسه اضطراری هیأت مدیره نسبت به نتایج ضعیف پرسپولیس بیان کرد: طبق برنامه قرار شد که دلایل نتایج ضعیف پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر توسط رحیمی و دایی در جلسه هیأت مدیره روز دوشنبه ارائه شود.

وی درباره بحث برکناری رحیمی در جلسه دیروز هیأت مدیره گفت: در حال حاضر چنین موضوعی در دستور کار هیأت مدیره نبوده است. اختلاف نظر بین اعضای هیأت مدیره وجود دارد اما این اختلاف باعث رشد و موفقیت تیم پرسپولیس می‌شود.

وی درباره شعار هواداران بر علیه‌اش در تمرین امروز پرسپولیس گفت: این افرادی که شعار دادند هوادار واقعی پرسپولیس نیستند. یکسری افراد هستند که مسیر انحرافی را در پرسپولیس دنبال می‌کند.
 
وی درباره انتقاد هیات مدیره به رحیمی به علت مبلغ بالای قرار داد کادر فنی تیم پرسپولیس  بیان کرد: این موضوع صحت ندارد، مبلغ قرار داد کادر فنی 8 میلیارد و 186 میلیون تومان است.
 
سیاسی در مورد مبلغ بالای قرارداد‌ کادر فنی پرسپولیس گفت: آنهایی که بر روی سکوها نشستند و علیه باشگاه پرسپولیس شعار می‌دهند باید به این سوال پاسخ دهند.
 
وی درباره اقدام باشگاه استقلال در کاهش قرار داد بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: اجازه بدهید پرسپولیس از بحران شکست هفته گذشته بیرون بیاید تا در این باره تصمیم گیری کنیم، مسائل مهم‌تری در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که ما باید آنها را بررسی کنیم.
 
وی درباره وضعیت مهرداد پولادی بیان کرد: مسئولان باشگاه سعی می‌کنند که وی را متقاعد کنند که به ترکیب تیم باز گردد اما اگر این بازیکن  از حضور در باشگاه امتناع‌ کرد آن وقت از لحاظ حقوقی اقداماتی صورت خواهد گرفت.
 
 سیاسی درباره وضعیت حسین ماهینی تصریح کرد: رحیمی قرار است که گزارشی از وضعیت ماهینی در جلسه هیات مدیره ارائه دهد.
 
 وی درباره وضعیت حضور اونانا‌ مدافع کاستاریکایی در تیم پرسپولیس عنوان کرد: اگر مشکلی پیش نیاید این مدافع کاستار‌یکایی ظرف چند روز آینده به ایران می‌‌آید.

سیاسی در مورد ایجاد تغییرات در پرسپولیس گفت: اگر چنانچه روال به همین منوال پیش رود، دست به تغییرات می‌زنیم، گفتم اگر لازم باشد، هر فردی که تشخیص داده شود تغییرش به سود تیم است، قطعا تغییرات صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ما هم مثل هزاران هزار هوادار از روند کنونی تیم راضی نیستیم و هر تغییری که به سود تیم باشد اعمال خواهیم کرد، این البته نظر من است و نظر هیأت مدیره نیست. قطعا اگر بخواهیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم باید با نظر هیأت مدیره باشد. خوشبختانه هر مصوبه‌‌ای که تصویب کرده ایم نظر اجماع در آن بوده، علی‌رغم اینکه ما اختلاف نظر داریم در یک مصوبه نظر همه شرط است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، دو ، صادقیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۳:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به خدا اگر کاهش بدهند ظلم به کل فوتبال کردند چون باید عبرت بشود .این آقا برای بار چندم تکرار می کند
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۲:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
این پسره باید مثل قانون جهانی یکسال محروم می شد.
حال حکم دوروزه کمیته که نصف شد خودتشویقی است برای او
‌امثال او.
هنوزدو تگذشته برای استقلال کری می خوانه این یارو خو دش را
مسی فرض کرده.!
این بایدآدم شه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
شما از کی تا حالا قرمز بودی ؟در راه اهن چه کاره ای ؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید غفاری
۱۶:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
یکی از نفراتی که لازم است تغییرش یه سود تیم است حضرتعالی هستید
Iran (Islamic Republic of)
فقط جادوگر
۱۵:۵۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
با اینکه با اخلاق علی دائی حال نمیکنم ولی نمیدونم چرا این آقای سیاسی منا یاد سریال 2 5 3 میندازه
راستی مگه باشگاه سخنگو نداره که این آقا همش صحبت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
من يکي از طرفداران پرسپوليسم. ولي واقعا از کار پيام صادقيان خجالت کشيدم.
اين ديگه چطور بازيکونيه ادب نداره. بايد از پرسپوليس اخراجش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
منه هوادار آرزومه هر چه سریعتر بری همین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
آقای سیاسی مگرشما سخنگوندارید لطفا تیم رابیشتر به بحران فرونبرید شماچراتیم را ضعیف کردید خودتان راباهیات مدیره استقلال مقایسه کنید آنها هرنیرویی راخواسندجذب کردنددرحالیکه درآسیا نیستند این وضعیت به ضرراسپانسرنیزهست
آخرین اخبار