معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان امسال در هرمزگان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  میرشفیع افزود : اعتبارات راه روستایی از منابع وزارت راه و شهرسازی محدود است که در صورت تخصیص اعتبار لازم ، محورهای روستایی آسفالت می شود.

وی گفت : در این زمینه همکاری لازم با دهیاریها و نیکوکاران هرمزگانی صورت گرفته که امیدواریم با استفاده از این ظرفیت بتوانیم ۲۰۰ کیلومتر دیگر از راه های روستایی هرمزگان را از این طریق آسفالت کنیم.

معاون راه روستایی وزارت راه وشهرسازی افزود : در صورتی که دهیاریها بتوانند بخشی از اعتبارات راه روستایی را تأمین کنند و زیرسازی ها تکمیل شود ، معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی نیز این آمادگی را دارد تا قیر مورد نیاز برای آسفالت جاده های یاد شده را تأمین کند.

میرشفیع با مثبت ارزیابی کردن مشارکت دهیاری ها در احداث راه های روستایی گفت : باتوجه به اینکه متوسط برخورداری از راه روستایی در هرمزگان نسبت با سایر استان های کشور پایین است، همکاری دهیاری ها در این استان می تواند، میانگین برخورداری از راه آسفالت استان را به میانگین کشوری نزدیک تر کند.

انتهای خبر/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.