نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: آقای ابوترابی‌فرد از شما درخواست دارم تا با تشکیل جلسه غیرعلنی به منظور بررسی اظهارات اخیر رئیس‌جمهور موافقت کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (21 مرداد ماه) در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را نیز برعهده دارد، گفت: از شما به دلیل اینکه موضع مجلس را در قبال سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور مشخص کردید تشکر می‌کنم و همچنین از اینکه همکاران نیز پس از سخنان شما تذکر ندادند، سپاسگزارم.

وی افزود: درخواست کتبی خود را برای حضور رئیس جمهور در جلسه غیر علنی مجلس ارائه کردیم تا درباره سخنان روز گذشته خود توضیح دهد و از شما می‌خواهیم با این جلسه غیرعلنی و با برگزاری این جلسه غیرعلنی موافقت کنید.

گفتنی است، حمید رسایی نماینده مردم تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از امضای نزدیک به 200 نماینده در پای نامه درخواست از رئیس جمهور برای حضور در جلسه غیرعلنی خبر داد.

اظهارات روز گذشته دکتر روحانی در همایش سالانه سفرا و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور را روی لینک‌های متن و فیلم مشاهده کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار