رئیس کمیته ملی المپیک:نگاه کمیته ملی المپیک در حد توان خود از فدراسیون ها حمایت آمیز است چرا که فلسفه وجودی خود را از آنها می دانیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این نشست سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن اشاره به این موضوع که در بازی های آسیایی ۱۳۵ مدال در تیراندزای توزیع می شود و بدون تردید سرمایه گذاری در این بخش می تواند رنکینگ ایران را در بازی های آسیایی و المپیک افزایش دهد اظهارداشت :به رغم پاره ای  کمبودها تمرینات تیم های ملی تیراندازی کماکان در حال برگزاری  است و امیدواریم بتوانیم حتی بهتر از گذشته نتیجه بگیرم ولی در عین حال نیاز به حمایت بیشتری هم داریم .
 
وی گفت:قطعا نفرات اعزامی ما بر روی سکو خواهد رفت چرا که انگیزه فراوانی در اینچئون دارند و امیدواریم نخستین مدال این دوره از بازی ها را همچون گذشته تیراندازان کشورمان بدست آورند تا اینجای کار برنامه های ما در بخش های مختلف بدون کم و کاست اجرا شده و تازمان اعزام آن را به حداکثر نمی رسانیم.
 
سپس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدرانی از تلاش های رئیس فدراسیون و کادر فنی و تیراندازان حاضر در اردو ابراز داشت:از نزدیک شاهد امکانات و تلاش های ملی پوشان و کادر فنی بوده ام و باید بگویم قطعا در صورت حمایت بیشتر از رشته های مدال آوری همچون تیراندازی این رشته می تواند در دو بخش مردان و زنان برای کشورمان افتخار آفرینی کند و این قول را بدهم برای این نوع رشته های مدال آور در آینده نزدیک برنامه مدونی داریم.
 
وی ادامه داد:نگاه کمیته ملی المپیک در حد توان خود از فدراسیون ها حمایت آمیز است چرا که فلسفه وجودی خود را از آنها می دانیم پس نگرانی نداشته باشید و هدف از تشکیل مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز همین امر بود تا بتوانیم ضمن برسی برنامه  تیمهای ملی به فدراسیونها جهت برطرف کردن کمبودها و مشکلاتشان کمک کنیم.
 
هاشمی  درخاتمه تصریح کرد:بدون تردید انتظار داریم تیراندازی با حداکثر توان در بازی های آسیایی حضور یابد و در دیگر رقابتهای برون مرزی پیش رو همچون کسب سهمیه المپیک و رویدادهای مهم کماکان برحسب وظیفه در کنار فدراسیون خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، رییس ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار