مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای، در نشست تخصصی کشوری سرگروه های استانی بهداشت و ایمنی کار گفت:بر اساس پیش بینی های به عمل آمده باید تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از46درصد از دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل نمایند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسینی مقدم در نشست تخصصی کشوری سرگروه های استانی بهداشت و ایمنی کار،گفت:بر اساس پیش بینی های به عمل آمده باید تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از46درصد از دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل نمایند.

در نشست تخصصی کشوری سرگروه های استانی بهداشت و ایمنی کار در باشگاه فرهنگیان شهر سنندج برگزار شد؛ مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای، هدف از برگزاری این همایش را ارتقاء سطح بهداشت مربیان، پیش بینی، شناسایی و کنترل خطرات کارگاهی، ترویج فرهنگ بهداشت و ایمنی کار و ایجاد بستر مناسب جهت انتقال دانش و تجربه در میان هنرآموزان عنوان نمود.

وی افزود: در برنامه های کیفیت بخشی معاونت متوسطه و  دفتر آموز های فنی و حرفه ای، اعتباراتی برای ارتقای بهداشت و ایمنی کارگاه های پر خطر هنرستان های فنی و حرفه ای پیش بینی و بخشی از آن نیز به استان ها اختصاص داده شده است .

حسینی مقدم گفت: مجموعه آموزش و پرورش نیاز به تعامل و بهره گیری  از توان و پتانسیل دستگاه های  بیرونی دارد و در همین راستا وزارت آموزش و پرورش با وزارتخانه هایی همچون  جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت   تفاهم نامه های امضاء نموده است و ارتقای کیفیت آموزشی هنرستان ها  یکی از مفاد این تفاهم نامه هاست .

وی در پایان گفت:هدف آموزش  وپرورش در هنرستان های فنی و حرفه ای و  کاردانش این است که بتوانند توانایی ارتباط بین مغز و دست را در دانش آموز ان ایجاد کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.