مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی مدارس دخترانه کشور به میزبانی شهرکرد از تاریخ 20 لغایت 29 مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا کریمیان در جمع خبرنگاران با اشاره به این که در رشته شنا در 4 گروه سنی زیر 10 سال، 12-11 سال و 14-13 سال و مسابقات دوومیدانی در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول برگزار می‌شود، گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در هر دوره از مسابقات 500 نفر شامل ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی هستند که بر این اساس آمار شرکت‌ کنندگان 6 هزار نفرروز در مدت 10 روز پیش‌بینی شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که 19 تیم در مسابقات شنا و 18 تیم در مسابقات دو و میدانی از سراسر کشور شرکت می‌کنند، تصریح کرد: آموزشکده فنی دختران شهرکرد با ظرفیت 400 نفر برای اقامت دانش آموزان، مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد با ظرفیت 300 نفر برای داوران و سازمان دانش آموزی با ظرفیت 100 نفر برای اقامت رانندگان درنظر گرفته شده است.

وی به آمادگی استخر شنا و پیست دو میدانی شهرکرد با کامل‌ترین تجهیزات اشاره کرد و افزود: 6 تیم از استان شامل 29 نفر در رشته شنا و 18 نفر در رشته دو و میدانی در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

کریمیان در پایان خاطر نشان کرد: امسال استان‌های چهارمحال و بختیاری، مرکزی، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و آذربایجان شرقی از تاریخ 13 مرداد تا 17 شهریور میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار