وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ با افزایش همبستگی در داخل می‌توانیم روح آرمان خواهی و حمایت از مظلومان جمهوری اسلامی ایران را در دنیا متجلی کنیم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی در همایش حمایت تعاونگران از مردم مظلوم غزه که بعد از ظهر امروز در محل سالن هفده شهریور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: برگزاری همایش امروز بهانه‌ای برای جمع شدن دوباره تعاونی‌ها در کنار هم است چرا که تعاون تنها یک تلاش اقتصادی و یا شرکت سهامی نیست بلکه تعاون دارای روح همدلی است افراد را بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و در راستای حمایت از مظلومان به دور هم جمع می‌کند وی در ادامه به رابطه دین و دنیا در تعاون اشاره کرد و افزود: تعاون در واقع نوعی تلاش زمینی و دنیوی برای حرکتی معنوی است که روح انسانیت در آن نهفته است و این روح آرمانخواهی و انسانی در درون تعاونگران به ودیعه گذاشته شده است.

ربیعی در ادامه به سکوت مجامع جهانی به ویژه دولت‌های غربی در مقابل زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی اشاره و در لزوم تحرکات آرمانخواهانه بین‌المللی برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم غزه تاکید کرد و اظهار داشت: امروز جمع شده‌ایم تا به عنوان نمادی از روح عظیم ایرانیان که در تعاونگران جمع شده نشان دهیم تا نسبت به ظلم و تجاوز بی‌رحمانه رژیم غاصب اسرائیل بی‌تفاوت نیستیم و روح تعاونخواهی و همبستگی تعاونگران در ابراز انضجار از اعمال رژیم صهیونیستی می‌تواند نمودی آشکار داشته باشد.

وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی افزود: منفعت‌طلبی بی‌مهابانه غرب دلیل مهمی در بی‌تفاوتی آنها نسبت به فجایع غزه است و به طور قطع کشوری که دارای آرمانهای بین‌المللی باشد این آرمانها در جامعه خود نیز دنبال می‌کند اما در دولتهای غربی تنها منافع اقتصادی دارای اهمیت است و موجب سکوت آنها در برابر نسل‌کشی رژیم صهیونیستی است.

ربیعی افزود: ظهور افراطی‌گری در منطقه نیز از سوی غربی تبیین شد اما امروز به عنوان تفکری غلط در میان افراد پیچیده شده و به مصیبتی در منطقه و جهان اسلام تبدیل شده است که با سو استفاده‌های رژیم صهیونیستی همراه است.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت با توجه به حفظ منافع ایران و انعکاس اوج تعاون در راستای کمک و یاری به مظلومان اهتمام جدی دارد که البته این امر با مخدوش شدن چهره رژیم صهیونیستی تبدیل شدن آن به منفورترین رژیم غاصب در منطقه همراه است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: جمع شدن تعاونگران در همایش امروز حاوی این پیام است که روح تعاون، روح همبستگی با همه انسانها و روح ایستادن در کنار تمامی مظلومان جهان است و همگی ما وظیفه داریم که در این شرایط دشوار در کنار دولت باشیم و با افزایش همبستگیها در داخل کشور این روح آرمانخواهی را در دنیا متجلی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، حمایت ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار