رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردوی دانش‌آموزی سازمان جوانان هلال احمر با همکاری معاونت‌های ذیربط وزارت آموزش و پرورش از 24 مردادماه خبر داد.


به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد فرهادی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک که جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان جوانان هلال احمر از جمله تشکیلاتی است جمعیت هلال احمر دارد همچنین قدمت این سازمان به سالهای 1336 می‌رسد که برای گردآوری جوانان، آموزش توانمندسازی جوانان، آمادگی جوانان برای حضور در سوانح و بلایا و غیره اقداماتی را انجام می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به شرایط برنامه‌های جمهوری اسلامی رویکرد مناسب و متفاوتی داشته و جدا از آموزشهای علمی و عقیدتی که این سازمان دارد، کانون‌های دانش‌آموزی، کانونهای دانشجویی و طلاب، کانون‌های روستایی و جوانان آزاد حوزه‌هایی هستند که در سازمان جوانان به امر برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های جوانان می‌پردازند.

فرهادی در ادامه عنوان کرد: پس از امضای این تفاهم‌نامه نخستین اردوی دانش‌آموزی سازمان جوانان هلال احمر با همکاری معاونت‌های ذیربط وزارت آموزش و پرورش از 24 مردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلال ، احمر ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.