بازیکن سابق پرسپولیس گفت: مشکلات هیات مدیره پرسپولیس به بازیکنان ارتباطی ندارد و آنها باید در زمین کار خودشان را انجام دهند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپولیس در هفته های ابتدایی خوب شروع نکرده اما من اعتقاد دارم در هفته‌های آینده بهتر می شود و هواداران باید صبر داشته باشند و به آینده امیدوار باشند.
 
 وی در مورد بازی پرسپولیس با ذوب آهن بیان کرد: پرسپولیس بازی سختی با ذوب آهن دارد و یحیی شناخت زیادی از پرسپولیس دارد و امیدوارم کادر فنی پرسپولیس هم از ذوب آهن شناخت داشته باشد، پرسپولیس مصدومان زیادی دارد ولی امیدوارم بتوانند به سه امتیاز این مسابقه دست یابند.
 
 بازیکن سابق پرسپولیس در مورد محرومیت پیام صادقیان عنوان کرد: صادقیان جوانی کرد و آن حرکت را انجام داد و به نظر من محرومیت او خیلی زیاد است .
 
پیام صادقیان  با کیفیتی است و باید خودش را کنترل کند فکر می‌کنم به دلیل سابقه کم صادقیان داشته و همچنین قانون جدید فیفا این محرومیت سنگین را برای او در نظر گرفته‌اند.
 
 درخشان در پایان درباره مشکلات پیش آمده در هیات مدیره باشگاه اظهار داشت: مشکلات همیشه در خانواده به وجود می‌آید و مسئولان پرسپولیس درست تصمیم بگیرند تا این مشکلات به تیم ضربه نزند بازیکنان هم باید در زمین کار خودشان را انجام دهند و کاری به این اختلافات نداشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشکلات ، درخشان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار