برزگر گفت: یک تفاهم‌نامه کلی با شرکت عمران شهرهای جدید منعقد شده که طبق آن در شهرهایی که نیازمند خدمات زیربنایی به صورت محلی هستند اقدام به ساخت و سازها کنیم.

جمشید برزگر، رئیس کانون انبوه سازان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  یک تفاهم‌نامه کلی با شرکت عمران شهرهای جدید منعقد شده که طبق آن در شهرهایی که نیازمند خدمات زیربنایی به صورت محلی هستند اقدام به ساخت و سازها کنیم،افزود: برای تامین خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی در شهرهای جدید، انبوه‌سازان به این شهرها وارد شدند.
 
وی در ادامه افزود: یک تفاهم‌نامه کلی با شرکت عمران شهرهای جدید منعقد شده که طبق آن در شهرهایی که نیازمند خدمات زیربنایی به صورت محلی هستند اقدام به ساخت و سازها کنیم.
 
برزگر با اشاره به اینکه  انبوه‌سازی باید در شهرهای جدید به صورت محله‌ای تعریف شود‌، اظهار کرد: کلیه نیازها باید در این شهرها در نظر گرفته شود.
 
رییس کانون انبوه‌سازان کشور در ادامه اظهار داشت: تفاهم‌نامه کلی با مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید منعقد شده که امیدواریم طبق این تفاهم‌نامه انبوه‌سازان بتوانند به اهدافی که مدنظرشان است دست یابند و نشان دهند چطور می‌توانند مسکن مناسب را در شهرهای جدید هم بسازند.
 
گفتنی است، 17 شهر جدید با هدف کنترل سرریز جمعیت در کلان شهرها تاسیس شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار