مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران 2 هزار میلیارد تومان در یک سال آینده سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابراهیمی صدر آبادی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایرانی امروز صبح در مراسم توریع و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران ضمن اظهار امیدواری در پیشرفت و شکوفایی صنعت مخابرات تا پایان سال جاری گفت:‌ با توجه به تلاش‌های 100 درصدی همکاران مخابراتی، این توانایی را در آن‌ها می‌بینیم که با یک برنامه ریزی مدرن و تامین نقدینگی لازم بتوانیم با اولویت بندی تمام تقاضاهای مشترکان را پاسخ دهیم.

وی در خصوص تغییر یا تعدیل تعرفه‌های تلفن ثابت و همراه اظهار کرد: تعرفه‌هایی که اخیرا توسط سازمان تنظیم مقررات تصویب شده، مکلف به اجرای آ‌ن‌ها‌ هستیم و قرار بر این است که طی 6 ماه اجرای این تعرفه‌ها و بعد از بررسی های کارشناسی لازم پیشنهاد اصلاح و یا تعدیل در تعرفه را داشته باشیم.

ابراهیمی صدر آبادی در ادامه اظهر کرد: تعدیل تعرفه‌ها باید به گونه ای انجام شود که عدالت در رابطه با پرداخت تعرفه‌‌ها برای آحاد مردم باشد و یکی از راه‌های آن تامین بسته‌های مخابراتی است که می‌تواند در تعدیل تعرفه‌ها موثر باشد.

وی در ادامه به میزان سرمایه گذاری در شرکت مخابرات ایران اشاره و عنوان کرد: سرمایه گذاری‌ها افزایش خواهد یافت و بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف این سرمایه گذاری را می‌کنیم، چرا که نیازمند بروز رسانی تجهیزات و سیستم‌های مخابراتی هستیم.

ابراهیمی صدر آبادی تصریح کرد: واگذاری نسل سوم کار بسیار ارزشمندی است و اپراتور‌ها باید شروط را به خوبی انجام دهند و امیدواریم که با طی مراحل قانونی بتوانیم شاهد اخذ مجوز نسل سوم و چهارم باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح پروانه همراه اول از تکالیفی است که سازمان تنظیم مقررات دارد و ما به عنوان یک شرکت بزرگ تابع نقطه نظرات کارشناسی هستیم و با توجه به این که قرار است نسل سوم را بگیریم، در موارد مورد نیاز معاملات صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت ، مخابرات ، تعرفه ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار