برنامه «از آسمان» جمعه 24 مرداد به روایت كمتر شنیده شده كمپ هفت می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، امیر خورشیدی فرد با اعلام این خبر گفت: اسارتگاه رمادی 2 كه همان كمپ هفت است، یكی از شگردهای تبلیغاتی صدام برای به تصویر كشیدن ضعف قوای نظامی ایران و تطهیر چهره نظامیش در مجامع جهانی بود كه با سرسختی و مجاهدت آزادگان نوجوان ایرانی به نتیجه نرسید.

وی خاطرنشان كرد: دوربین این برنامه با سفر به تبریز و در حاشیه گردهمایی آزادگان این اسارتگاه، پای صحبت باتجربگانی نشست كه روزهای نوجوانی خود را در همان ایام سپری كرده اند.

تهیه كننده این برنامه افزود: سران رژیم بعث عراق با راه اندازی كمپ هفت و اختصاص دادن آن به اسرای نوجوان، سعی داشتند به دنیا تفهیم كنند كه ایران در جنگ به بن بست رسیده و به همین سبب اطفال خود را به میدان نبرد فرستاده است.

خورشیدی فرد اعلام كرد: آزادگان رمادی، دوم مرداد سال جاری در شهر تبریز گرد هم جمع شدند تا ضمن تازه شدن دیدارها و مرور یادهای دوران اسارت، حال و هوای خویش را تازه كند.

از عوامل این برنامه می توان به بابك مهدیزاده (تصویربردار و تدوین گر)، نادر گهرسودی (گوینده)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی و امور پژوهشی) و حمید بناء (نویسنده) اشاره كرد.

«از آسمان» برنامه ای با مضامین آشنایی با «مردان آسمانی» و بازماندگان روزگار دفاع مقدس، كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه جمعه این هفته ساعت 19 به روی آنتن شبكه دو می رود و پنجشنبه هفته بعد نیز ساعت 7:20 صبح بازپخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار