نشست شورای آکادمی ملی فوتبال بعدازظهر دیروز با حضور رئیس فدراسیون در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نشست شورای آکادمی ملی فوتبال دیروز 22 مرداد  باحضور علی کفاشیان، مهدی محمد نبی، دکتر محمد حسین علیزاده،  رضا قراخانلو،  احمد هاشمیان،  محمد احسانی، گل محمدی،  فریده شجاعی،  مصطفی زارعی، امیر حسین حسینی و امید جمالی در سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

در این نشست اعضا به بررسی برنامه ها ومسابقات مدارس فوتبال استانهای کشور که در حال برگزاری است، پرداختند. همچنین برنامه ها و اقدامات انجام شده برای فستیوال نهایی که 12 شهریور ماه در تهران برگزار می شود، توسط اعضا مطرح شد. ضمن اینکه گزارش بازدید از آکادمی باشگاه های لیگ برتری نیز از سوی مسئولین آکادمی ملی فوتبال ارائه شد.

 مصطفی زارعی مدیر آموزش و پژوهش آکادمی ملی فوتبال  در این جلسه گزارشی از فعالیتهای مدارس فوتبال در مرداد ماه 93 را ارائه کرد و گفت: یکی از برنامه های ما در مدارس فوتبال  برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان حاضر در مدارس  فوتبال با همکاری کمیته آموزش است.

این دوره های آموزشی به مدت دو روز و توسط هیات های فوتبال استانها برگزار می شود. تاکنون 25 استان این دوره ها را برگزار کرده و 850 مربی  آموزش های لازم را در این خصوص دیده اند.
 
وی در ادامه درباره برگزاری فستیوال استانی بانوان گفت: اولین سالی است که فستیوال در بخش بانوان انجام می شود. بر همین اساس پیگیری و  ساماندهی مدارس فوتبال بانوان در دستور کاری ما بوده و با توجه به اینکه آمار دقیقی از مدارس فوتبال فعال در بخش بانوان نداشتیم، با استانها نامه نگاری کرده تا داشته های خود را در این قسمت بدانیم. تا کنون استان مرکزی به عنوان اولین استان، این فستیوال را برگزار کرده و قرار است تا 14 استان دیگر تا پایان شهریور ماه فستیوال بانوان را برگزار کنند.

زارعی در ادامه این جلسه درباره برگزاری فستیوال استانی پسران گفت: فستیوال مدارس فوتبال در شهرستانها انجام شده  و تا کنون 6 استان در حال برگزاری فستیوال های خود هستند. از نیمه دوم مرداد ماه تا هفته اول شهریور ماه تمامی فستیوال ها باید به پایان برسد تا دومین فستیوال ملی زیر 12 سال از 12 شهریورماه آغاز شود.
 
گفتنی است، در این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای ما بین فدراسیون فوتبال و پژوهشکده علوم ورزش وزارت علوم امضا شود که اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا ارسال میشود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نشست ، فوتبال ، اکادمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار