فرماندار شهرستان خلخال گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی و روستایی در خلخال برگزا‌‌ر می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مهدی احمدی امروز در نشست با مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل اظهار داشت: شهرستان خلخال میزبان جشنواره فرهنگی و ورزشی شمالغرب کشور است و این چهارمین دوره بازی‌های بومی و محلی با محوریت معرفی بازی‌های بومی، محلی شهرستان و ا‌ستان به مردم کشور است.

وی گفت: در این جشنواره که بیش از 10 استان شرکت دارند از استان اردبیل دو تیم اردبیل و خلخال در کنار سایر استان‌ها حضور دارند.

فرماندار خلخال در ادامه افزود: شهرستان خلخال استعداد برگزاری جشنواره در سطح ملی را دارد و برنامه‌ریزی اصلی‌ترین محوری است که مسئولان شهرستان خلخال در کنار سایر دستگاه‌ها برای توسعه شهرستان خلخال در نظر دارند و نباید این زحمات مسئولان و مردم در یک جشنواره ملی با یک کار ناصحیح و گزارشات ناسنجیده زیر سئوال برود.

وی بیان کرد: در این جشنواره تیم‌های بازی‌های بومی و محلی از استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، قزوین، همدان، مازندران، اردبیل تیم الف و خلخال تیم ب در جشنواره بازی‌های بومی و محلی شمالغرب کشور حضور دارند که محل پارک ائلر‌باغی خلخال که فضای کاملا مناسب و زیبایی برای برگزاری جشنواره با دسترسی راحت به مرکز شهر خلخال است برای این جشنواره ملی در نظر گرفته شده است.

احمدی گفت: این جشنواره برد کشوری داشته و شهرستان خلخال آخرین توان خود را برای برگزاری مطلوب این جشنواره به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: خلخال ، بازیهای ، بومی ، محلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.