کمپانی لنوو، یکی از شرکت های بی سروصدای دنیای تکنولوژی محسوب می شود که بدون سر و صداهای تبلیغاتی رایج روند روبه رشدی را در چند سال اخیر آغاز کرده است و گزارش‌های مالی این شرکت نشان از ادامه این روند دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، عملکرد لنوو در سه ماهه ی اخیر فراتر از انتظار بوده است به طوری که آن ها توانسته اند سود خالص خود را  تا 23 درصد افزایش دهند و از درآمد 10.4 میلیارد دلاری کسب شده، 213.5 میلیون دلار سود خالص بدست آورند.

بر اساس این گزارش عملکرد مالی این کمپانی در سه ماهه دوم 2014 دلیل این افزایش، فروش بالای PC ها و تلفن های هوشمند این کمپانی محسوب می شود، این مسئله در حالی اتفاق افتاده است که در مدت مشابه سال گذشته سود لنوو 174 میلیون دلار بوده است و بلومبرگ سود 197 میلیون دلاری را برای این دوره پیش بینی کرده بود.

جالب است بدانید که لنوو در سه ماهه گذشته موفق به فروش 15.8 میلیون دستگاه اسمارت فون شده است که رشد 39 درصدی را نسبت به دوره ی قبل شاهد بوده علاوه بر این مسئله این کمپانی را به اولین تولید کننده ی تلفن همراه در چین تبدیل کرده است.

لنوو هم اکنون به عنوان چهارمین تولید کننده ی تلفن های هوشمند در دنیا به شمار می رود و 5.4 درصد از کل بازار تلفن های هوشمند را در اختیار دارد.، هچنین بازار لپ تاپ در این مدت 3.7 درصد کوچک تر شده است اما فروش نوت بوک های لنوو رشد 12 درصدی را در این دوره تجربه کرده است. این در حالی است که هم اکنون تمام تولید کنندگان PC نیز در دنیا با مشکل کاهش فروش دست و پنجه نرم می کنند. اما 80 درصد درآمد لنوو از بخش PC آن است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار