سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در جلسه صبح امروز این فراکسیون با رئیس دانشگاه آزاد؛ ضعف مدیریت، عدم تعامل با نخبگان، عزل و نصب‌های خلاف مقررات ایراداتی بود که به این دانشگاه وارد شد.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه صبح امروز (یکشنبه ۲۶ مردادماه) فراکسیون متبوع خود گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با حضور اعضای شورا، علی لاریجانی ریاست مجلس، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.  
 
وی با بیان اینکه در این جلسه میرزاده در خصوص کلیات و چالش‌های فراروی دانشگاه آزاد توضیحاتی را ارائه کرد، گفت: در این جلسه نیز چند نفر از اعضای شورای مرکزی ایرادات و سوالاتی را که در خصوص دانشگاه آزاد وجود داشت را مطرح کردند.  
 
نعیمی در تشریح ایرادات وارده به دانشگاه آزاد تصریح کرد: ضعف مدیریت، عدم تعامل با نخبگان، عزل و نصب‌های خلاف مقررات، فداشدن ضوابط توسط روابط و حکومت باندبازی، رفاقت و وابستگی‌های این چنینی ایراداتی بود که به دانشگاه آزاد وارد شد.  
 
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بیان داشت: میرزاده در پاسخ به ایرادات ارائه شده اعلام کرد که چنانچه این موارد مستند باشد و مدارک آن به وی ارائه شود، در صورت صحت به صورت قاطع با متخلفان برخورد قاطع خواهد کرد.  
 
نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مباحث ارائه شده در این جلسه عدم تعامل میرزاده با نمایندگان مجلس بود که مقرر شد از این پس رئیس دانشگاه آزاد هفته‌ای سه الی چهار ساعت به مجلس آمده و با نمایندگان جلساتی را برگزار کند و از نزدیک مسائل دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار بگیرد. 

گفتنی است بنا بود در جلسه امروز درباره استیضاح فرجی دانا نیر صحبت شود ولی هیچ مباحثی در این باره مطرح نشد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار