یکی از استیضاح کنندگان وزیر علوم با بیان اینکه استیضاح وزیر علوم قطعی است، گفت: نمایندگان مجلس بر اساس تکلیف شرعی‌شان اجازه نخواهند داد جریان فتنه در محیط دانشگاه‌ها دوباره شکل بگیرد.

"زهره طبیب‌زاده نوری" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره واکنش‌های موافق و مخالف استیضاح وزیر علوم، اظهار داشت: استیضاح فرجی‌دانا صددرصد قطعی است.
 
وی با اشاره به نامه 1500 نفر از استادان دانشگاه‌ها مبنی بر لغو شدن استیضاح وزیر علوم، گفت: اگر 5000 هزار نفر نیز نامه بنویسند این استیضاح رد نخواهد شد.    
 
طبیب‌زاده نوری تاکید کرد: نمایندگان مجلس به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنند و بر اساس تشخیص به این نتیجه رسیدند که اقداماتی که در وزارت علوم انجام می‌شود، خلاف مصلحت نظام است.
 
وی ادامه داد: سیری که از ابتدای دولت یازدهم در وزارت علوم تا الان بوده میدان دادن به فتنه‌گران بوده است، بنابراین تفکر افراطی سیاسی اصلاح‌طلبان تند، ایجاد کننده جریان فتنه 88 بوده که این افراد در وزارت علوم حاکمند و این تفکر را حاکمیت می‌دانند.   
 
طیب‌زاده نوری تاکید کرد: هم در انتخابات و هم در مبحث دانشجویان ستاره‌دار این رقم در آینده به فتنه جدیدی خواهد رسید، بنابراین نمایندگان مجلس بر اساس تکلیف شرعی‌شان اجازه نخواهند داد جریان فتنه در محیط دانشگاه‌ها دوباره شکل بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه عمده جریاناتی که در زمینه فتنه فعال بودند به عنوان سربازان جریان‌ساز میدان فتنه بودند، افزود: این افراد جریان فتنه را سامان‌دهی می‌کردند که در طول دو فتنه گذشته این افراد در حال حاضر در راس جریانات دانشگاه و وزارتخانه هستند و دانشجویانی که جزو اعضای فتنه بودند به دانشگاه بازگشتند.

طبیب‌زاده نوری، اضافه کرد: نمایندگان مجلس به هیچ‌وجه اجازه نخواهند داد این افراد دو مرتبه عنان دانشگاه را به دست بگیرند و هر آن چه که در توان دارند به کار خواهند بست که فتنه‌گران زمینه‌ساز فتنه دیگری در دانشگاه‌ها نباشند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: بخشی از دانشجویان بازگشته به دانشگاه‌ها تحت عنوان دانشجویان ستاره‌دار و برخی  از عواملی که در حال حاضر به عنوان رئیس دانشگاه در وزارت علوم منصوب شدند و  همچنین برخی از معاونین وزیر، افرادی بودند که در جریان فتنه 87 و 88 جز‍‍ سردمداران و پیاده نظام فتنه 88  و 87 بودند، بنابراین اجازه نخواهیم داد دوباره این جریانات در کشور تکرار شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار