معاون علمی و فناوری رییس جمهوری فردا 27 مردادماه به منظور هم اندیشی در حوزه‌های مختلف فیلم‌سازی و این هنر-صنعت، با صنوف مختلف سینما دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست هم اندیشی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با صنوف مختلف سینما فردا 27 مردادماه به منظور فرهنگ سازی، بهره گیری از هنر-صنعت سینما و فیلم و معرفی دستاوردها و پیشرفت های علمی و فناوری کشور برگزار می شود.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، در این نشست با تهیه کنندگان، کارگردانان، مستندسازان، فیلمنامه نویسان، تولیدکنندگان انیمیشن و سایر صنوف سینمایی به گفت وگو و هم اندیشی در حوزه سیاستگذاری در سینما، ساخت فیلم های مستند، فرهنگسازی در سینما با موضوع علم و فناوری و حمایت از ورود فناوری به بخش های مختلف سینما خواهد پرداخت.

براساس این گزارش، كمك به ارتقای كيفی دانش و فناوري‌های مرتبط با صنعت سينما، پويانمايی و شركت‌های دانش‌بنيان اين حوزه، كمك و همكاری در زمينه ساخت شهرك سينمايی با بهره‌گيری از فناوری‌های پيشرفته و شركت‌های دانش‌بنيان مرتبط از دیگر مواردی است که در این نشست هم اندیشی، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

همچنین بررسی طراحی و تصويب سازوكار مناسب به منظور شناسايی و سرمايه‌گذاری و ارزيابی از برگزيدگان جشنواره‌ فيلم فجر، تمهيد اختصاص سهميه در بورس‌های موجود بنياد ملی نخبگان در مقاطع مختلف براي دانشجويان ممتاز رشته‌هاي مرتبط سينما و كمك به توليد محتوا و ساخت فيلم‌هاي بلند و مستند در حوزه‌هاي علم و فناوری و نخبگان در دستور کار نشست هم اندیشی دکتر ستاری و سینماگران قرار خواهد گرفت. 

نشست هم اندیشی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و اهالی سینما از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه 27 مردادماه در خانه سینما برگزار می شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار