رئیس اداره فضا سبز شهرداری منطقه 13 از کسب رتبه نخست این منطقه در بین مناطق 22 گانه شهر تهران توسط مراکز گل و گیاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابوالقاسم پور گفت: عملکرد مراکز گل و گیاه منطقه در ماه مبارک رمضان، برپایی دوره های آموزشی در مساجد و همچنین اعزام شهروندان به چندین اردوی آموزشی و تفریحی نهایتاً موجب شد که برای چندمین بار این مراکز حائز رتبه نخست در شهر تهران شوند.

ابولقاسم پور ارتباط موثر شهروندان با مراکز سطح منطقه را از جمله عوامل پویایی و نشاط مراکز گل و گیاه دانست و اظهار داشت: ارتباط خوب با شهروندان، و برپایی دوره های آموزشی متناسب با گروه های سنی مختلف باعث شده ارتباط متقابلی میان نیازهای شهروندان و اقدامات شهرداری در حوزه آموزش گل و گیاه به وجود آید.
 
آموزش تفکیک از پسماند در سطح منطقه 13
 
سرای محلات، بوستانها و مراکز فرهنگی سطح منطقه به عنوان نقاط هدف در خصوص آموزش تفکیک از پسماند میزبان آموزشگران بازیافتی بودند.
 
طباطبایی رئیس اداره بازیافت منطقه در خصوص آموزش شهروندی با هدف ار تقاء فرهنگ تفکیک پسماند در سطح منطقه گفت: آثار اجرای این طرح و طرح های مشابه که هدف آنها ارتقاء فرهنگ عمومی جوامع می باشند به طور مستقیم در رفتار شهروندان بروز میکند.

وی ادامه داد: مشارکت چشمگیر شهروندان در سطح منطقه 13 به ویژه در ناحیه 2 باعث شده استقبال از غرف بازیافت سطح منطقه بیش از گذشته باشد.
 
پلمپ چندین واحد تجاری متخلف در سطح منطقه 13

موسوی رئیس اداره ساماندهی منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از برنامه های این اداره جهت رفع مشکلات پمپ بنزین شهید یاسینی  گفت و ادامه داد: با پریایی جلسات متعدد و بازدید های برنامه ریزی شده اتفاقات مثبتی در جهت حل مشکلات این پمپ بنزین برداشته شد.

وی همچنین به پلمپ چندین واحد تجاری متخلف در سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: جهت رفاه حال شهروندان و به دنبال درخواست های مطرح شده از سوی آنان نسبت به پلمپ واحدهای متخلف فعال در سطح محدوده اقدام شد.

رئیس اداره ساماندهی منطقه همچنین به اجرای طرح تشدید نظارت بر کیوسک های مطبوعاتی سطح منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: شهروندان میتوانند درخواست های خود رادر زمینه مزاحمت های احتمالی مشاغل و صنایع فعال در سطح منطقه و همچنین کیوسک های مطبوعاتی از طریق سامانه های137 و 1888 با مسولین در میان بگذارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار