نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد خردسالان قهرمانی کشور کشتی گیران مازندرانی موفق به کسب 9 مدال شدند.

سلمان قادری درگفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: مسابقات کشتی آزاد خردسالان قهرمانی کشور که با حضور 218 کشتی گیر از 32 تیم در تهران برگزار شد، در نهایت با قهرمانی مقتدرانه مازندران همراه بود.

وی با اشاره به کسب 9 مدال توسط کشتی گیران خردسال مازندرانی در این رقابت ها افزود: در این پیکارها کشتی گیران خردسال مازندرانی موفق به کسب 6 مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: مجتبی سلطان زاده در وزن 30 کیلوگرم، مهدی ویسی در 32 کیلوگرم، حسن بوداغی در 38 کیلوگرم، ابوالفضل ولی پور در 47 کیلوگرم، قاسم اسماعیلی در 53 کیلوگرم، اکبر عبدی در 66 کیلوگرم به عنوان 6 کشتی گیر مازندرانی با برتری مقابل حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

قادری در ادامه با اشاره به کسب مدال نقره هادی شکوری در وزن 73 کیلوگرم این مسابقات اظهار داشت: امیرحسین فیروزپور در وزن 42 کیلوگرم و ابوالحسن گرگانی در وزن 85 کیلوگرم نیز به عنوان دو مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی از اختلاف 40 امتیازی تبم مازندران با تیم دوم این مسابقات خبر داد و اذعان داشت: در نتایج نیمی مازندران با اقتدار با 94 قهرمان شد و تیم های خراسان رضوی با 54 و البرز با 52 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان با بیان اینکه سطح کیفی این مسابقات بالا بوده، افزود: از سوی کمیته فنی این مسابقات اکبر عبدی کشتی گیر مازندرانی وزن 66 کیلوگرم به عنوان فنی ترین کشتی گیر انتخاب و جایزه ویژه به وی اهدا شد.

برچسب ها: کسب ، مدال ، کشنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
با سلام از نظر کارشناسان ورزشی کشتی سخت ترین رشته ورزشی هستش به نظر شما نبا یستی یه مراسم تقدیر وتشکر واسه تشویق خردسالان کشتی مازندران از طرف مسولین استانی که با 50 امتیاز اختلاف قهرمان کشور شدن میشد