علی امامی کشتی گیرآملی و قهرمان چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی کارگری جهان که در کشور ایتالیا پس از ورود به زادگاهش شهرستان آمل مدال طلای خود را به شهید جوان آملی اهداء کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، این کشتی گیر آملی عصرسه شنبه درمیان استقبال پرشور مردم ورزش دوست این شهرستان پس از کسب نشان طلای مسابقات کارگری جهان در کشور ایتالیا به زادگاهش شهرستان آمل بازگشت و مصاف شدن حضور او دراین روز با تشییع پیکرشهید سرهنگ "روح الله سلطانی" با حضور در مزار این شهید، مدال ارزشمند خود را به خانواده این شهید والامقام اهداء کرد.

شهیدسلطانی روز یکشنبه همین هفته در انجام ماموریت کاری در منطقه " سردشت " در مبارزه با اشرار غرب کشور به شهادت رسید، و پیکر پاک او روز سه شنبه با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهرستان تشییع و درزادگاهش روستای" کچب‌کلوا " از توابع بخش دابودشت این شهرستان به خاک سپرده شد.

علی امامی فرنگی کار ملی پوش وزن 75 کیلوگرم تیم اعزامی ایران درمسابقات جهانی کارگری، هدف از این اقدام خود را ، جبران زحمایت وایستادگی نیروهای نظامی کشور در حفظ وحراست کشور بیان کرد.

وی افزود: اهدای نشان طلای مسابقات کمترین کاری بود که یک ورزشکار می توانست انجام دهد وامیدوارم این اقدام من مورد قبول شهید والامقام سلطانی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: قهرمانان واقعی ایران اسلامی شهدا هستند و همه مردم به خصوص ورزشکاران الگوی اخلاقی ومردانگی خود را از شهدا می دانند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اهدا ، طلا ، کشتی ، جهان ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.