استاندار تهران گفت: مرکز جذب سرمایه گذاری در استان تهران در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران در نشست خبری که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان شهریار و در حاشیه مراسم اقتصاد مقاومتی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی در شهرستان شهریار بین مسئولین برقرار است و استعداد و توانمندی‌های مطلوبی نیز در سطح منطقه وجود دارد که در عرصه‌های گوناگون اعم از کشاورزی، صنایع، گردشگری، ظهور  پیدا می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت بودجه‌‌ای استان تهران تصریح کرد: به طور طبیعی منابع دولت محدود و مشخص است. و حضور بخش خصوصی و  افزایش مشارکت آن که از سیاست‌های اصلی دولت در راستای اقتصاد مقاومتی است از سوی استانداری نیز دنبال می‌شود تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرایی شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان این که در این ارتباط مرکز جذب سرمایه گزاری استان تهران در هفته دولت افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: بودجه استان تهران در بین دیگر استان‌های کشور در رتبه یازدهم قرار دارد و امید آن می‌رود بر اساس شاخص‌هایی که در کلیه استان‌‌ها بودجه تدوین و محقق می‌شود در استان تهران نیز میزان اعتبارات همخوان با سطح نیازهای موجود تخصیص و تأمین شود.  

انتهای پیام/
برچسب ها: جذب ، هفته دولت ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار