دبیر کل اتحادیه جهانی پست گفت: وقتی به دفتر کار خود برگردم تیمی فنی به ایران اعزام کرده تا نیازهای جدید را شناسایی و به ارائه خدمات جدید بپردازند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مراسم رونمایی از چهار سرویس، 80 خدمت و سامانه های یکپارچه قبول و مبادله پستی شامل پست مالی ، پست نت ، تحویل در زمان مشخص، پست کرایه و دو نرم افزار عملیاتی قبول و مبادله پستی برگزار شد.

در این مراسم بشار حسین دبیر کل اتحادیه جهانی پست ضمن اشاره به اینکه نقش و رهبری هیات‌های جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه رکورد داشته گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که خوب معرفی شده و وقتی نگاهی به آمارها می اندازیم سیاستها و مشارکتهای جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی برخوردار است.

وی در خصوص بازدید از موزه ارتباطات اظهار کرد: موزه ارتباطات یاد آور سی سال گذشته و وجود تلفنهای قدیمی انداخت و به وضوح می توان پیشرفت پست را در این سالها دید.

بشار حسین در ادامه تکنولوژی وسیله پیشرفت پست عنوان و اظهار کرد: با آمدن تلگراف و اینترنت تصور می شد پست از بین برود اما امروز می بینیم که از این تکنولوژی به خوبی می‌توان به عنوان ابزار پیشرفت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: دولتها و تمام جوامع باید ارزش پست را که زیربنایی متعلق به خودشان است استفاده کنند تا بتوانند از خدماتش استفاده کنند.

بشار حسین اظهار کرد: تمام خدمات اجتماعی از جمله صدور گواهینامه ، گذرنامه و پرداخت مالی و... می تواند در هر جا و در هر نقطه‌ای از شهر یا روستا از طرف پست انجام شود.

دبیرکل اتحادیه جهانی پست بر نقش دولت در خطوط پستی تأکید کرد و گفت: هیچ گاه ندیده‌ایم یک دفتر پستی بدون حمایت دولت موفق شود.

بشار حسین با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت اپراتورهای پستی جهانی لازم است عنوان کرد: وقتی به دفتر کار خود برگردم تیم کمکی به منظور بررسی نیازهای پستی و ارائه خدمات پستی جهانی به ایران اعزام خواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: موزه ، تلفن ، تصریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار