سرپرست امورشرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از انتخاب پنج تن از کارشناسان برتر و یک کارگزاری نمونه درفرایند ارزیابی شرکت های دانش بنیان از سوی کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید محمد صاحبکار خراسانی سرپرست امورشرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در یک سال گذشته حدود 30 کارگزار ارزیابی در حوزه فعالیت شرکت های دانش بنیان در کشور فعال بوده اند که این کارشناسان و کارگزاری ها موفق به ارزیابی و بررسی 800 شرکت متقاضی شده اند که از این میان، با بررسی عملکردها پنج تن از کارشناسان و یک کارگزار برتر معرفی و انتخاب شدند.
وی افزود: برعملکرد تمامی کارگزاری ها ازسوی دبیرخانه کارگروه نظارت می شود و بر مبنای معیاری های ارزیابی کارگزاران که به تصویب کارگروه رسیده است، کارشناسان رتبه بندی می شوند.

صاحبکار، با تاکید بر اهمیت ایجاد نشاط و پویایی و حفظ آن در فعالیت های کارگزاری ها ابراز داشت: در شش ماهه گذشته، اطلاعات مربوط به عملکرد کارگزاری ها جمع بندی و کارگزاری ها به سه گروه عالی، خوب و متوسط تقسیم بندی شدند که این رتبه بندی بر اساس تعداد و کیفیت شرکت های ارزیابی شده بوده است.

سرپرست امورشرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: در این مدت کارگزاری پارک علم و فناوری پردیس به عنوان کارگزار ارزیابی برگزیده انتخاب و در مراسمی با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهو ر و رییس کارگروه مورد قدردانی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در فرایند ارزیابی، کارشناسان تلاش بسیاری را متحمل می شوند که به این منظور نیز کارشناسانی که در این بخش متحمل زحمات بسیاری شده اند نیز انتخاب و از سوی دکتر ستاری مورد قدردانی قرار گرفتند.

صاحبکار افزود: خانم دانش از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، خانم ساعدی از پارک علم و فناوری استان سمنان، اقای اسماعیل زاده از پارک علم و فناوری پردیس، خانم خدایار پور از پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی به عنوان کارشناسان برتر در ارزیابی شرکت های دانش بنیان و آقای علی صابر به عنوان کارشناس برتر دبیر خانه کارگروه ارزیابی شرکت های دانش بنیان انتخاب و معرفی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار