مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی اینچئون را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجید نوروزی گفت: با توجه به جلسات فنی برگزار شده، از میان 20 شناگری که منتخب رقابت‌های قهرمانی کشور تیر ماه بودند و حد نصاب‌های مورد نظر برای مسابقات را کسب کردند، در نهایت 8 شناگری که شانس کسب مدال داشتند برای اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی انتخاب شدند.

نوروزی افزود: درو  زرگر از تهران ( کلاس S1 )، علیرضا جلیلی از همدان ( کلاس S2)، علی امینی از اصفهان ( کلاس S4 )، علی نیکو حسین آبادی ( کلاس S6)، عرفان اسماعیلی ( کلاس S9) ، سید مازیار ماضی ( کلاس S9)، رضا آذرشب ( کلاس S10) و شاهین ایزدیار (  کلاس S10) از خراسان رضوی، هشت ورزشکار منتخب برای حضور در اینچئون هستند.

رئیس انجمن شنا اعلام کرد: در ترکیب تیم ملی، عرفان اسماعیلی ،کم سن و سال ترین ورزشکار کاروان و تیم ملی شنا با 14 سال سن حضور دارد و درو زرگر، دیگر ملی پوش تیم شنا است که به عنوان تنها ورزشکار اقلیت مذهبی، در کاروان است.

وی گفت: حدود 70 درصد از شناگران تیم ملی از رده سنی جوانان هستند که تمرینات خود را زیر نظر محمد حسین اقبالی، سرمربی تیم ملی و مهدی ضیایی مربی تیم ملی انجام می دهند و تا زمان اعزام به مسابقات کره، 4 مرحله دیگر اردوی آمادگی برای تیم ملی پیش بینی شده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: به غیر از تمرینات معمول، کلاس‌های آموزشی د رخصوص تغذیه، دوپینگ و روان شناسی نیز برای ورزشکاران برگزار می شود و از برنامه های فرهنگی نیز استفاده می کنند و در فواصل بین اردوها نیز به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دهند.

وی در پایان گفت: رقیبان ملی پوشان کشورمان در کلاس‌های مختلف از کشورهای گوناگونی هستند اما در مجموع شناگران کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی، مهم ترین رقبای ما به شمار می روند.

تیم ملی شنا جانبازان و معلولین ایران در اولین دوره بازی‌های پاراآسیایی که سال 2010 به میزبانی کشور چین برگزار شد، با حضور 6 شناگر موفق به کسب 2 نشان طلا، 3 نقره و 4 برنز در بخش تیمی و انفرادی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شنا ، جانبازان ، پارآسیایی ، swim ، games ، asian
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار