مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: چشمان بیدار پدافند آرامش و امنیت را به کشور هدیه کرده است ، راه‌اندازی دانشنامه اهل بیت(ع) با عنوان "ویکی شیعه" ، امضاهای استیضاح وزیر علوم افزایش یافت/ توضیحات زارعی در مورد بورسیه برادرانش و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پرونده سقوط آنتونوف 140 روی میز 4 کارشناس قضایی/ خلبان متوفی همان ایثارگر جنگنده اف 5 در دوران دفاع مقدس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/28/2523518_578.jpg

پس از گذشت 9 روز از حادثه هواپیمای آنتونوف 140 قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از بررسی پرونده این حادثه توسط گروه کارشناسی 4 نفره از سوی سازمان بازرسی خبرداد.

امضاهای استیضاح وزیر علوم افزایش یافت/ توضیحات زارعی در مورد بورسیه برادرانش!
 علی‌اصغر زارعی طراح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از افزایش تعداد امضاهای طرح استیضاح رضا فرجی‌دانا خبر داد.

احضار رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا
 یکی از وکلای شاکی از رئیس سازمان غذا و دارو به دلیل استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی، از احضار رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا خبر داد.

برگزاری گردهمایی علمای حامی مقاومت در ماه آینده

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: یکی از مهمترین اقدامات مجمع تقریب تاسیس اتحادیه علمای حامی مقاومت اسلامی در فلسطین و کل منطقه است که مقدمات آن فراهم شده و در یک ماه آینده شاهد گردهمایی علمای طرفدار مقاومت خواهیم بود و طی آن اتحادیه علمای مقاومت تشکیل خواهد شد.

حمایت خانواده های شهدا از استیضاح کنندگان وزیر علوم
 درخواست خانواده های شهدا از شما نمایندگان مجلس استقامت و برخورد با کسانی است که خون شهدای علمی و هسته ای کشور را زیر پا می گذارند.

وزارت علوم حاشیه سازترین وزارتخانه دولت یازدهم/محافظه کاری قتلگاه انقلاب است

 جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب است، تاکید کرد: چه کسی منکر این است که وزارت علوم حاشیه سازترین وزارتخانه در دولت یازدهم بوده است.

نباید اجازه دهیم کوچک‌ترین حقی از مردم ضایع شود
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هم‌اندیشی حقوقی دفاعی وزارت دفاع طی سخنانی تأکید کرد: در مجموعه نیروهای مسلح ضمن اینکه نباید اجازه دهیم حقمان ضایع شود، نبایداجازه دهیم کوچک‌ترین حقی نیز از مردم ضایع شود.

چشمان بیدار پدافند آرامش و امنیت را به کشور هدیه کرده است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء‌(ص) با بیان اینکه تصور کنید اگر حتی یک‌لحظه سامانه‌های راداری کشور خاموش باشد چه اتفاقی ممکن است حادث شود، گفت: چشمان بیدار پدافند است که آرامش و امنیت را به کشور هدیه کرده است.

اعلام وصول سوال ملی نماینده مبارکه از وزیر فرهنگ درباره علت تبعیض در توزیع امکانات
 ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) خانه ملت موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

راه‌اندازی دانشنامه اهل بیت(ع) با عنوان "ویکی شیعه"
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: تاکنون ۱۵۰۰عنوان کتاب در زمینه تحقیق و پژوهش با مضامین منطقی و علمی مکتب اسلام به بیش از ۵۵ زبان از سوی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ارائه شده و امسال دانشنامه اهل بیت(ع) به عنوان یک ویکی شیعه راه‌اندازی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار