مسوولان فدراسیون بین المللی اسکیت و برگزارکنندگان المپیک نوجوانان نانجینگ در اقدامی مشترک اسکیت سرعت اینلاین را به مسوولان المپیک جوانان معرفی کردند. ا

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای فدراسیون بین المللی اسکیت در صدد هستند امکان حضو این رشته ورزشی را در بازی های المپیک جوانان میسر کنند.
 
بر این اساس طبق رایزنی های انجام شده با کمیته بین المللی المپیک مقرر شد در بازی های نوجوانان نانجینگ، این رشته به گونه ای شایسته معرفی شود تا میزان علاقه مندی افراد مشخص شود، همچنین آموزش آسان این رشته و جاذبه های این ورزش نیز از دیگر مواردی بود که مسوولان برگزاری المپیک جوانان بر آن تاکید داشتند.
 
طبق هماهنگی های صورت گرفته در روز نخست مسوولان برگزار کننده بازی ها با ترافیک علاقه مندان به این رشته مواجه شدند که این امر موجب شد صف های طولانی علاقه مندان برای آموزش و انجام حرکات ورزشی اسکیت ایجاد شود. نوجوانانی که ساعت ها منتظر بودند تا برای لحظاتی هم که شده کفش های اسکیت را پا کنند و در کنار مربیان و ورزشکاران به نام این رشته آموزش ببینند.
 
روند آموزش و بررسی میزان علاقه مندی ورزشکاران و افرادی که خواهان حضور در رشته اسکیت سرعت اینلاین می باشند در 14 روز آینده به صورت تصادفی آنالیز می شود تا مسوولان برگزاری المپیک جوانان از شاخصه های رشته های المپیکی مطمئن شوند.
 
انجام نمایش و مهارت های فردی، تمرین ورزشکاران، آموزش ترویجی به مخاطبان و ... فرصتی ایده آل و فوق العاده برای ورزشکاران این رشته است تا ظرفیت و پتانسیل اسکیت سرعت اینلاین را به همگان ثابت کنند.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار