عملیات عمرانی پایانه اتوبوسرانی شمشیری در منطقه10

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه10 از عملیات عمرانی پایانه اتوبوسرانی شمشیری به منظور بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی سیستم حمل و نقل عمومی، سهولت در تردد و رفاه حال شهروندان خبر داد.

 مصطفی بیگی معاون عمران و فنی منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه پایانه مسافربری شمشیری یکی از مهمترین مبادی سفرهای درون شهری شهروندان جنوب غربی تهران محسوب می‌شود، گفت: با هدف ارائه خدمات حداکثری و رفاه حال شهروندان، رانندگان و رفع مشکلات موجود جهت استقرار ناوگان حمل و نقل عملیات عمرانی بهسازی پایانه سه راه آذری در قالب احداث سرویس‌های بهداشتی، بهسازی ورودی و پل ورودی نهر،‌جمع‌آوری آب‌های سطحی،‌ ایجاد سایه‌بان و احداث آبخوری مطابق برنامه زمان‌بندی اجرایی می‌شود.

وی همچنین در ادامه از پایان فاز اول عملیات نگهداشت عمرانی در محدوده نواحی 3گانه خبر داد و افزود: عملیات عمرانی شامل لکه‌گیری آسفالت پیاده رو سازی،‌بهسازی و مرمت انهار،‌روکش آسفالت خیابان‌های اصلی، همسان سازی دریچه‌های فرسوده به دریچه‌های کامپوزیت اجرایی می‌شود.
 
بیگی در پایان خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده در این فاز بالغ بر 41 میلیارد ریال است و فاز دوم این عملیات نیز با 66 میلیارد ریال اعتبار به زودی اجرایی می‌شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار