بعد از ساخت سه‌گانه‌ی کورنتو، "سیمون پگ" و "ادگار رایت" سه گانه‌ی دیگری را با یکدیگر خواهند ساخت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ همکاری "ادگار رایت" و "سیمون پگ" با پایان یافتن سه گانه‌ی کورنتو به پایان رسیده بود، اما ستاره‌ی "پیشتازان فضا" و "مأموریت غیر ممکن" اظهار داشته که آنها سه گانه‌های دیگری ار با یکدیگر خواهند ساخت.

پگ در مصاحبه‌ای گفته است: درست است در ده سال گذشته با "ادگار رایت" سه فیلم ساختیم و امیدواریم دردهه‌ی بعدی سه گانه‌ی دیگری هم بسازیم.

وی در ادامه اضافه کرد که با "ادگار رایت" در حال ساخت فیلم جدید هستند که عنوان و همه چیز دارد.

"پگ" هیچگونه اطلاعاتی درباره‌ی تولید یا اینکه "نیک فراست" در فیلم شرکت دارد، نداد، اما گفت که این سه گانه‌ی جدید داستان مجموعه کورنتو را دنبال نخواهد کرد.

پگ گفت: وقتی می‌گوییم سه گانه تمام شده به این خاطر است که این دسته از فیلم‌ها برایمان تمام شده است. سه فیلم این سه گانه "شان می‌میرد" (2004)، "عملیات پرهیجان" (2007)، "پایان دنیا" (2013) همه‌ی موضوعاتی که به یک ایده‌ی خاص ربط داشت را بررسی کرد. این گونه فیلم‌ها ضوابطی دارند.

در حال حاضر پگ بسیار پرکار است و زمانی برای کار بر روی پروژه خود ندارد او مشغول کار در کمدی بریتانیایی هکتور و جستجوی شادی است و  قرار است در فیلم‌های زیادی از جمله فیلم مطمئنا همه چیز به کارگردانی "تری جونز" حضور داشته باشد و در نقش قبلی خود در فیلم‌های "ماموریت غیر ممکن‌"5 و "پیشتازان فضا "3 ایفای نقش کند.

ماه می اختلاف عقیده باعث شد "ادگار رایت" پروژه‌ ابر قهرمان "مرد مورچه‌ای" کمپانی "مارول" را رها کند که "مرد مورچه‌ای" همین هفته به کارگردانی پیتون رید در مرحله‌ی تولید قرار گرفت.

"ادگار رایت" هم اکنون بر روی فیلم جنایی راننده بچه کار می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار