معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به منظور افزایش رونق بازارچه واگذاری تعدادی از غرفه‌هابه بخش خصوصی بلامانع است.

 محمد امید معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب گفت: در راستای کمک به مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی و تحقق اهداف تعیین شده برنامه پنجم این نهاد برپایی بازارچه‌های موقت محلی و منطقه‌ای تولیدات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: در گزینش طرح‌های اشتغال و خودکفایی منتخب از مجریان ساکن در همان منطقه استفاده شده و این طرح‌ها از تنوع کیفیت و قابلیت حضور در بازارچه برخوردار هستند، همچنین با اجرای طرح‌هایی که قابلیت اجرای فعالیت به صورت زنده را دارا هستند به جذابیت این بازارچه‌ها افزوده خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: خواستار استقبال و حضور گسترده مردم نیکوکار کشورمان در بازارچه‌های محلی و منطقه‌ای بر پا شده از تولیدات و محصولات مددجویان خودکفا شده کمیته امداد امام خمینی در تمامی استان‌ها شد که منجر به رونق فرهنگ کار و تلاش می‌شود.

انتهای پیام /
برچسب ها: واگذاری ، کمیته ، رونق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.