"حمید عسگری" خواننده موسیقی پاپ شب گذشته در حین اجرا آهنگ هایش از تمدید کنسرت خود در مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت حمید عسگری ؛ علاقه‌مندان به این خواننده‌ی پاپ، شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور پرشور خود و تشویق‌های پی در پی‌شان پس از ورود به سالن میلاد خواهان شروع به کنسرت شدند.

این کنسرت که در اجرای تمامی‌آهنگ‌ها نورپردازی زیبایی داشت با قطعه‌ی "مرداد" آغاز شد و پس از آن حمید عسگری به تماشاچیان سلام کرد و گفت: امشب خیلی هیجان زده‌ام و خوشحالم از اینکه خدا لطف کرد و باز در خدمت شما هستم.

حمید عسگری در اجرای برخی از آهنگ‌ها همزمان گیتار الکتریکی می‌زد و از تماشاچیان خواست تا با او در تمامی قطعات همخوانی کنند.

وی در این کنسرت قطعات‌"مردار"، "اگه به تو نمی‌رسم"، "هوای گریه"، "خسته شدم"، "بزن بارون"، "ستاره"، "خوشبختی"، "تقاص"، "آهنگی که دوست داشتی"، "خیلی دوست دارم" و ... را اجرا کرد.
بعد از خواندن "هوای گریه" حمید عسگری، ترانه‌سرای این قطعه و قطعه "سوء ظن" و کسی که درحال حاضر در تولید آلبوم جدیدش با او همکاری می‌کند، یعنی امیربذرافشان را معرفی کرد.

 حمید عسگری همچنین پس از اجرای قطعه‌ی "خیلی دوست دارم" گفت: سرشناس ترین و حرفه‌ای ترین تنظیم کننده که خیلی از خوانندگان پاپ مدیون وی هستیم و در آلبوم افرادی چون محسن چاوشی، محسن یگانه،‌ مازیار فلاحی و آلبوم قبلی و در حال تولید من نیز به عنوان تنظیم کننده حضور داشته یعنی شهاب اکبری را که در جمع ما است تشویق کنید.

یکی دیگر از اتفاقات کنسرت حمید عسگری یاد کردن از مرحوم نیما وارسته بعد از قطعه "بزن بارون" بود، که پس از اجرای آن گفت: در ماه‌های گذشته عزیزی به نام نیما وارسته را از دست دادیم. در ابتدا قرار بود صحنه‌ها را با عکس‌ها و وسایل نیما وارسته درست کنیم اما امکان داشت اعضای گروه تحت تأثیر قرار بگیرند و کنسرت به خوبی اجرا نشود به همین دلیل صحنه طراحی خاصی ندارد.

در بین بعضی از قطعات به معرفی برخی از اعضای گروه چون محمد نصری (نوازنده گیتار الکتریک)،‌ علی شمس‌آبادی (نوازنده‌ی کلارمنت)، سعید صارمی،‌ کیوان ملک پرداخت و از مجید طوسی تهیه کننده و یاسین طوسی مدیر اجرایی کنسرت تشکر کرد.

بنابراین گزارش ؛ در بخش دیگری از این کنسرت حمید عسگری  به معرفی حسین قربانپور به عنوان استعداد درخشان در آهنگ سازی که به تازگی با وی آشنا شده است و در آلبوم در حال تولیدش نیز با او همکاری می‌کند پرداخت.

سامان جلیل خواننده‌ی جوانی که به زودی آلبوم "پرتگاه" از وی وارد بازار می‌شود نیز به عنوان یکی از مهمانان حاضر در سالن حضور داشت.

وی در ادامه از تمدید کنسرتش در مهرماه خبر داد.

وی قبل از اجرای قطعه‌ی "ستاره" از همکاری در آلبوم "کما2" با نیما وارسته گفت و از همه‌ی تماشاگران خواست نور موبایل‌هایشان را در دست بگیرند و به احترام مرحوم نیما وارسته با او همخوانی کنند و پس از اجرای قطعه ستاره تماشاگران درخواست اجرای دوباره‌ی این قطعه را داشتند.

در پایان نیز از پسر عمو و مدیر برنامه‌اش رضا عسگری تشکر کرد و به معرفی نوازندگان روی صحنه بابک وزیری، میلاد اکبری، بهادر خانزاده، سعید صارمی، امین قمی نژاد، حمید بنک دار،‌ فرهاد بهبهانی،‌ کیوان ملک، پوریا حیدری و رهبر ارکستر و نوازنده‌ی کیبورد و پیانو منصور جدی پرداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: عسگری ، حمید ، کنسرت ، نیما ، وارسته ، تمدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.