نشست خبری اولین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان تشکلهای شاهد و ایثارگر کشور با حضور صادقی ، رئیس مرکز تشکلهای شاهد و ایثارگر امروز صبح برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صادقی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر سراسر کشور بل حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و حجة الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

رئیس مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر محورهای بخش تشکلهای نمایشگاه را تشکیل هسته‌های مطالعاتی ، مطالعه چشم انداز بنیاد شهید در سال 1404 و برگزاری المپیاد علمی و فرهنگی شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

رئیس مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با تأکید بر دیپلماسی شاهد خاطر نشان کرد:‌ در این نمایشگاه بین تشکلهای  داخلی ایران و تشکلهای کشورهای اسلامی توسط آسیب دیدگان و فرزندان شهید کشورهای اسلامی دیپلماسی فعال انجام می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه طرح تکاد و طرح آلاله به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

لازم به ذکر است، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر کشور،‌ کمپین حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و غزه و برگزاری نمایشگاه نقاشی و ورشاق علمی برگزار می شود.

انتهای پیام/






برچسب ها: شاهد ، عنوان ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار