اجرائی شدن قانون جامع خدمات رسانی به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: اجرائی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ايثارگران كه به موجب ماده 63 آن دبيرخانه عالی شورای توسعه ی فرهنگ ايثار و شهادت شكل گرفت از جمله اقدامات بنياد جهت ترويج هرچه بيشتر اين فرهنگ در جامعه بود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمين سید محمد علی شهيدی محلاتی رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در حاشيه همايش جبهه مجازی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات بنياد در خصوص ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در كشور اظهار داشت:با توجه به رهنمون های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طرح سپاس به اين منظور شكل گرفت كه هم اكنون در حال اجرائی شدن است.

وی با بيان اين‌كه تاكنون گام های موثری در ترويج فرهنگ شهادت برداشته شده است، گفت:ما هر آنچه كه بتوانيم در اين راه و شناساندن هرچه بيشتر شهدا به مردم عمل كنيم رضايت رسول خدا را با خود همراه كرده ايم.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بيان كرد:هرچه تلاش كنيم فرهنگ شهادت بيشتر در ميان مردم رسوخ كند ، هستی و ماندگاری در كشور افزايش پيدا می كند.

حجت الاسلام والمسلمین شهيدی محلاتی در راستای ترويج هرچه بيشتر فرهنگ ايثار و شهادت در كشور افزود: اجرائی شدن قانون جامع خدمات رسانی به ايثارگران كه به موجب ماده 63 آن دبيرخانه عالی شورای توسعه ی فرهنگ ايثار و شهادت شكل گرفت از جمله اقدامات بنياد جهت ترويج هرچه بيشتر اين فرهنگ در جامعه بود.

وی در خصوص اجرائی شدن قوانين مصوب در اين حوزه گفت: تمامی اين مسائل بر مبنای خواسته های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه ی ١٢ ماده ای كه در مورد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ابلاغ فرمودند عملياتی و به مرحله ی اجرا می رسد.

*جايگاه بنياد شهيد در برنامه ششم توسعه

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در ادامه در خصوص تدوين برنامه ششم توسعه و جايگاه بنياد شهيد بيان كرد: در برنامه ای كه در دولت مطرح و به مجلس ابلاغ شد، نزديك به 6 صفحه از آن به بنياد شهيد و امور ايثارگران تعلق داشت.

حجت الاسلام و المسلمین شهيدی محلاتی ادامه داد:علاوه بر برنامه های بنياد شهيد در برنامه ششم توسعه بسياری از برنامه های خدماتی توسط قانون جامع مجلس ديده شده است.

وی گفت: با توجه به گام های موثری كه تاكنون جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برداشته شده است اميدواريم همچنان ادامه داشته باشد تا جامعه به كمال و رشد برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار