رییس کمیسیون تامین و توزیع تعاونی های مصرف ، بر حذف واسطه های غیرضروری در فرایند مصرف تاکید کرد..

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون مرکزی ایران ، محمد بداقی، رییس کمیسیون تامین و توزیع تعاونی های مصرف با اشاره به موقعیت اقتصادی کشور طی 5-6 ماه گذشته گفت : برنامه در دستور کار، بررسی حذف واسطه های تعاونی ها است و مقدر شده است تا به هر طریق این واسطه ها را برداریم. 

وی به مذاکراتی که دراین خصوص با اتحادیه های توزیع کالا انجام شده، اشاره کرد و اظهار داشت : موضوع دیگر قابل بحث، پیگیری خطوط اعتباری مناسب برای خرید کالاهای مورد نیاز تعاونی ها است و امیدواریم با توجه به نیاز مبرم تعاونی های مصرف ، بتوانیم از سیستم بانکی استفاده لازم را ببریم . 

بداقی تاکید کرد: باید بتوانیم برای شش ماهه دوم سال 93 تعاونی های مصرف خط مشی واحدی داشته باشیم . 

در ادامه این نشست، احمد بیگدلی شاملو، مدیرکل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نیز  با اشاره به اینکه کانال های نظام توزیع زیاد و پیچیده است، بر تامین کالای بی واسطه ، و توجه به اتحادیه ها تاکید کرد. 

وی با بیان اینکه  باید زمینه را برای منافع مصرف کننده و تولید کننده فراهم کرد، گفت : تعاونی های مصرف راه کار حذف واسطه ها هستند و می توانند راهکاری برای اصلاح نظام توزیع کالا باشند. 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : اگر برنامه ای منسجم وجود داشته باشد، می توان برای دریافت وام و تسهیلات از بانک توسعه تعاون استفاده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار