مربی سابق فوتبال گفت: مایلی کهن و برادرم مبارز فساد در فوتبال هستند و تمام حرفهایی که زده‌اند از روی صداقت است و من نیز سخنانشان را تایید می‌کنم.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حکم محکومیت برادرش نادر فریاد شیران و محمد مایلی کهن گفت: همه این دو را می‌شناسند، مایلی کهن و برادرم از مربیان پاک و سالم و مبارز واقعی فساد در فوتبال هستند.

وی ادامه داد: خیلی از بازیکنان مطرح ما که روی نیمکت تیم ملی و باشگاههای مطرح نشستند شاگردان این دو هستند و کسی نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند.

وی در ادامه اظهار داشت: این بازیکنان یادشان رفته که مربی‌شان چه کسی بوده و اگر اینها نبودند این بازیکنان به این جایگاه نمی‌رسیدند.

فریاد شیران تصریح کرد: خود من بازیکن و مربی مطرحی نشدم اما همیشه قدردان مربیان خودم چون علی کاظمی‌، مهدی مناجاتی و تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند.
این بازیکنان که از مربیانشان شکایت می‌کنند گذشته‌شان را فراموش کرده‌اند و حرمت‌شکنی می‌کنند، اگر این مربیان نبودند این افراد به هیچ جایی نمی‌رسیدند.

وی افزود: من با فرد خاصی مشکلی ندارم ولی باید حرمتها حفظ شود، این اختلافات به بازی های مقدماتی 98 بر می‌گردد و من ازاین جریان اطلاع کامل دارم.

فریاد شیران در ادامه عنوان داشت: اگر مایلی کهن حرفی زده از روی صداقت است. کسی نیست که بگوید مایلی کهن فساد ایجاد کرده، وی همیشه خلاف جریان آب حرکت کرده و مشکلات را بیان کرده است، این دو مربی همیشه از دوپینگ، زد و بند و فساد در فوتبال صحبت کرده اند و به زودی معلوم می‌شود که چه کسانی سالم هستند و چه کسانی منافعی را به جیب زده اند.

فریاد شیران در پایان خاطر نشان کرد: مایلی کهن پیرو قانون است و گردنش در برابر حکم دادگاه و قانون از مو باریک‌تر است، اما در برابر کسانیکه به دنبال منافع شخصی‌ و پول بیت‌المال هستند گردنش کلفت است. من حرفهای این دو را تایید می‌کنم چرا که از مافیا ضربه خورده‌ام.
هر کسی که به دنبال سلامت فوتبال و مبارزه با فساد در آن است حرفهای این دو را تایید می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
دزد نبودن و سالم بودن قابل احترام است ولی بحث مدیریتی فرق می کند بقال محل ما انسان بسیار خوبی است ولی مدیر خوبی نیست .من هم امیدوارم مدیران خوب و سالمی بر سر کار باشند.ولی مایلی کهن و برادر شما مدیران شایسته ای نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دیگر
۱۲:۵۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
با سلام ، قربون شکل ماهت بشم میشه یک راهنمایی کوچک به بنده حقیر کنی و بگی پس چی کار درست انجام داده بشه . باید هرکاری که می خواهند انجام بدهند و هیچ کس صداش در نیاد. نکنه خودت ذینفعی
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۲۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
مایلی کهن کی می خواددست ازسرعلی دایی برداره واقعاخسته نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۲:۱۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به نظر من هر کسی که بخواد واقعیت های موجود این فوتبالو بگه همین جوری باهاش برخورد می کنند آدم نمیتونه که راه بره و مدرک جمع کنه ولی وقتی توی این فوتبال باشی همه چی رو خودت متوجه میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
تهمت وافترا بدون سند و مدرک شده سخن از روی صداقت .گذشته بازیکنان به کسی مربوط نیست .بچه مسلمون تهمت زدن گناهه سرک کشیدن به زندگی بقیه گناه گذشه دیگران رو زیر و کردن گناه .همه تو فوتبال بد هستند الا مایلی کهن وبرادر شما
Iran (Islamic Republic of)
پیل
۱۲:۱۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
عزیز من. زد وبند در فوتبال بیداد میکنه. مسئولین هم یا خوابند یا همراه. این ماجا تمام ورزش رو درگیر کرده یا میکنه.
آخرین اخبار