تولید 21 قسمت از مجموعه تلویزیونی "دردسرهای عظیم" به پایان رسید و تصویربرداری بخش های باقیمانده آن نیز تا 15 شهریور ماه پایان خواهد یافت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، "دردسرهای عظیم" محصول گروه فیلم و سریال این شبکه است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 21:00روی آنتن می رود. این مجموعه در 26 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و تولید می شود، کارگردانی آن را برزو نیک نژاد برعهده دارد و ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگان آن هستند. علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی نیز نویسندگان این سریال هستند.

این نخستین تجربه سریال سازی برزو نیک نژاد است. وی نگارش فیلمنامه سریال های "دودکش" و "روزهای بد در" و همین طور ساخت فیلم سینمایی "ناخواسته" را در کارنامه کاری خود دارد.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی بازیگران این سریال هستند. 

"دردسرهای عظیم" داستان جوانی به نام لطیف است که رویای بازیگری را در سر می پروراند و ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می کند و ...

همچنین در تولید این سریال افراد زیر مشارکت دارند: مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امید پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه پوش، دستیار کارگردان: احسان سجادی حسینی، برنامه ریز: مجتبی خادم زاده، تدوین: حسین غضنفری، آهنگساز : حمید صدری، مدیر تولید: شاپور دلدار و...

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
فیلم بسیار خوبیه اقای عزتی عالی بازی کرده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
فیلم قشنگیه دوسش دارم.جواد عزتی خیلی خوب بازی کرده