کارگردان "انقلاب زیبا" گفت: بیشتر بازیگران حرفه‌ای در "انقلاب زیبا" دور یکدیگر جمع شدند و به جرأت می‌گویم در کنار فیلمنامه، حضور بزرگان عرصه بازیگری چون آتیلا پسیانی و دیگر همکاران در این اثراز نقاط مثبت کار به حساب می‌آید.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال" انقلاب زیبا" درگفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:رامین عباسی زاده به عنوان یک تهیه کننده با تجربه، پایه این کار را گذاشت و بعد کارگردانی "انقلاب زیبا" را به من پیشنهاد کرد.  
 
وی با اشاره به رضایتی که تاکنون مخاطب از پخش این سریال داشته تصریح کرد: شاید 2 سال صبر کردم تا متنی به دست من رسد که حس کنم کار خوبی خواهد شد و مردم نیز راضی خواهند بود.  
 
توفیقی ادامه داد: دوست داشتم بعد از انجام کاری کمدی، بتوانم ژانر دیگری را هم تجربه کنم، تکلیف "انقلاب زیبا"، از اول معلوم بود.
 
این کارگردان اظهارداشت،سریال "انقلاب زیبا" به دلیل برخورداری از یک فیلمنامه مناسب و قابل قبول، ‌تجربه بسیار خوبی برای من بود.
 
توفیقی تصریح کرد:سعی می‌کنم ساخت آثاری را بپذیرم که مخاطب با تماشای آن احساس رضایت کند.  
 
وی با اشاره به تیم بازیگران ادامه داد: بیشتر بازیگران حرفه‌ای در "انقلاب زیبا" دور یکدیگر جمع شدند و به جرأت می‌گویم در کنار فیلمنامه، حضور بزرگان عرصه بازیگری چون آتیلا پسیانی و دیگر همکاران در این اثراز نقاط مثبت کار به حساب می‌آید.  
 
توفیقی در پاسخ به این سوال که چرا کارها از فضای آپارتمانی خارج نمی‌شود و اگر شود به صورت اندک است، ابراز داشت: در سریال"مسیر انحرافی" کل سریال در فضای خارج از آپارتمان اتفاق افتاد ولی جذابیت خاصی برای جذب مخاطب نداشت و به عبارتی فاکتورهای بسیاری برای پر مخاطب بودن را باید مدنظر گرفت.  
 
وی افزود: به صرف خروج از کولیشن و فضای آپارتمان نمی‌توان همه جذابیت‌های تصویر را به مخاطب هدیه کرد. به عقیده من در درجه اول، داستان بیننده را جذب می‌کند وبعد فاکتورهای دیگری با توجه به روند داستان خود را نشان می‌دهند.  
 
توفیقی در خصوص روند فیلمبرداری خاطر نشان کرد: اکنون در بازداشتگاه ساواک موزه عبرت هستیم و حدود 4 و 5 جلسه دیگر از تصویر برداری کار باقی مانده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
انصافا سریال بسیار عالی است من که به شخصه خیلی دوسش دارم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۴۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
واقعا سریال خوبیه .