شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 19، از اجرایطرح جهادی و ضربتی ساماندهی بازارچه احسانی عبدل آباد و اعزام اصناف متخلف به دادسرا با حضور تعزیرات حکومتی در عبدل آباد خبر داد.

هیوا کاکه‌زاده شهردار ناحیه 2 منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح جهادی و ضربتی ساماندهی بازارچه احسانی عبدل آباد و اعزام اصناف متخلف به دادسرا با حضور تعزیرات حکومتی، اماکن، نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 19 اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح روز شنبه یکم شهریور ماه آغاز و به صورت دائم در بازارچه احسانی عبدل آباد منطقه 19 در دست اجرا است.

کاکه‌زاده اظهار داشت: در این طرح با کلیه اصناف و مغازه‌های متخلف در بازارچه احسانی عبدل آباد، دست فروشان، سد معبرهای موجود در بازارچه احسانی، صاحبان تابلوهای غیر مجاز برخورد قانونی و با اکیپ‌های ضربتی تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، اماکن و شهرداری منطقه 19 به دادسرا در همان لحظه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح جهادی و ضربتی ساماندهی بازارچه احسانی عبدل آباد و اعزام دادسرا با حضور تعزیرات حکومتی، اماکن، نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 19، آماده‌باش اکیپ‌های اجرایی اعزام به دادسرا در محل به صورت فوریتی و ضربتی از اقدامات اجرایی این طرح است.

کاکه‌زاده خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات از جمله نصب بنر، اعلام و آگاه سازی اصناف، مغازه ها و مالکان بازارچه احسانی عبدل آباد به منظور اجرای طرح ضربتی و جهادی  ساماندهی بازارچه احسانی عبدل آباد تا پایان مرداد ماه سال 93، بازدید مستمر کارشناسان اداره ساماندهی و شهرداری ناحیه 2 شهرداری منطقه 19 برای اطلاع رسانی اصناف و مغازه‌ها و مالکان و انجام توافقات در مدت زمان تعیین شده از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار