رفیق‌دوست گفت: تفکر امام همواره باعث شکست آمریکا شده و دنیا می‌داند این جنگ‌هایی که در جهان رخ می‌دهد در اصل رو در رویی آمریکا با ایران است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "محسن‌ رفیق‌دوست" در یادمان آینه‌داران آفتاب که عصر امروز از سوی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد پیرامون ویژگی شهیدان، اندرزگو، لاجوردی، باهنر، ‌رجایی و عراقی اظهار داشت: ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و همواره در محور ولایت بودن از ویژگی‌های برجسته این 5 شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه فکر امام خمینی(ره) باعث پیروزی جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه شده است افزود: تفکر امام همواره باعث شکست آمریکا شده است و دنیا می‌داند این جنگ‌هایی که در جهان رخ می‌دهد در اصل رو در رویی آمریکا با ایران است.

رفیق‌دوست تاکید کرد: این گفته امام که می‌گفتند به جرات می‌گویم اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند در حال تحقق یافتن است. 

وی پیرامون ویژگی‌های شهید محمدجواد باهنر افزود: سازماندهی‌های قبل از انقلاب متعلق به این شهید بزرگوار بود در حالی که هیچ فردی نمی‌دانست، چرا که شهید باهنر همیشه پشت پرده کار می‌کرد.

رفیق‌دوست پیرامون ویژگی‌های شهید اندرزگو نیز بیان داشت: این شهید 15 سال جانش را به دوش کشید و به قدری در بیداری قشرهای گسترده‌ای از مردم مؤثر بود که بارها در آستانه شهادت رفت، وی انسانی آگاه و پیرو امام راحل بود که زندگی خاصی داشت.

این فعال سیاسی وجود امام و فرامین ایشان را بسیار موثر دانست و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که این شخصیت تاریخ ساز، امروز دنیا را عوض کرد.

وی در ادامه به ذکر خاطره‌ای از سفر خود به لیبی پرداخت و اظهار داشت: در این سفر قذافی به من گفت سرخپوستان آمریکایی از وجود شما در این شهر اطلاع پیدا کردند و علاقه‌مند هستند با تو درباره امام صحبت کنند.

رفیق‌دوست افزود: زمانی که شروع به صحبت کردم یک پیرمرد 78 ساله با عصبانیت گفت به این آقا بگویید ساکت شود به چه حقی امام را مصادره می‌کنی اگر می‌خواهی امام را ببینی بایستی در قلب ما آن را جستجو کنی.

این فعال سیاسی ادامه داد: این پیرمرد به بنده گفت وقتی خواستی بگویی امام بگو امام مستضعفان،‌ امام سرخپوستان آمریکایی.

رفیق‌دوست در پایان خاطرنشان کرد: به لطف و راهنمایی‌های امام(ره) به شخصیتی رهنمون شدیم که به حق تا امروز، انقلاب را مدیون رهبری‌های این ابر مرد تاریخ هستیم و اگر امام و راهنمایی‌هایش نبود خون شهدای ما پایمال می‌شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رفیق دوست ، امام ، یادمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار