سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت: ترکیب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی و بازی های آسیایی نشان می دهد ما برای موفقیت در این دومیدان برنامه داریم.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هر صورت کشتی فرنگی ایران دارای جایگاه ارزشمندی در دنیا است و برای حفظ این موقعیت نباید در هیچ یک از میادین جهانی و یا بازی های آسیایی کم فروغ ظاهر شویم.هر چند با توجه به شرایطی که ورزش کشورمان دارد کسب مدال های رنگارنگ در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در اولویت اصلی قرار دارد.
 
دارنده مدال طلای جهان در خصوص این که معیار انتخاب کشتی گیران برای حضور در این رقابت ها چه بوده است گفت:به هر حال فرآیند مسابقات انتخابی ملاک اصلی گزینش ملی پوشان بود اما با توجه به نزدیک بودن مسابقات جهانی و بازی های آسیایی چاره ای نداشتیم در برخی اوزان به دلیل موجودیت کشتی گیر با بررسی همه جوانب و خرد جمعی تصمیماتی را نیز لحاظ کنیم که به سود تیم ملی باشد.
 
وی تصریح کرد:باید قبول کنیم در شرایط فعلی بهترین فرنگی کارانی که می توانند در هر دو رویداد مهم پیش رو حاضر شوند و شانس کسب مدال را نیز داشته باشند همین نفرات هستند و کادر فنی نیز بر اساس این اصل ترکیب تیم ملی را انتخاب و معرفی کرد.
 
دارنده مدال برنز جهان در خصوص وضعیت جسمانی و فنی فرنگی کاران نیز اظهار داشت:مرحله جدید اردوی تیم ملی از روز 5 شهریورماه آغاز خواهد شد اما پیش از این همه بچه ها با آمادگی و روحیه مناسب زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را دنبال کردند.فقط امید نوروزی و کریم فر تا   انداره ای با مصدومیت جزئی روبرو بودند که البته مشکل خاصی نیست و با توجه به برنامه تمرینی تا شروع مسابقات آنها نیز به آمادگی مطلوب خواهند رسید.
 
رنگرز در خاتمه عنوان کرد:برای موفقیت در مسابقات جهانی  و بازی های آسیایی باید منافع ملی را در ارجحیت کارهای خود قرار دهیم و به دور از هر گونه حواشی و با همدلی تلاش کنیم تا با کسب مدال های رنگارنگ شأن و جایگاه کشتی ایران در دنیا حفظ شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رنگرز ، کشتی ، ترکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار